In de eerste ronde is de toon gezet door verschillende ploegen, wat doen zij in rond 2?
FHC - CSV
HVBS - GOconnectIT/Fortissimo
Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Univé/Achille
Hellas 2 - Celeritas
Vrone - FIQAS/ Aalsmeer 3
VVW - Venus/Nieuwegein 2
FHC - CSV
Thuis zullen de jongens uit Friesland wel punten gaan pakken, zeker na hun goede eerste helft tegen Celeritas: 27-24
De mannen uit Cothen hebben duidelijk korte metten gemaakt met Hurry Up. Dat zal ze geen tweede keer lukken, zeker niet nu ze uit spelen. Ik denk wel dat ze beter zijn dan HVBS: 24-28
Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Univé/Achilles
Dit moet een dikke overwinning voor Achilles worden, maar niet zo'n afstraffing voor Hurry Up als in de eerste wedstrijd: 21-29
Hellas 2 - Celeritas
Waarschijnlijk zal het thuisvoordeel het zwaarst wegen in deze wedstrijd: 25-24
Vrone heeft wat goed te maken en zal dat zeker thuis doen. 26-24
VVW - Venus/Nieuwegein 2
Dit zal ook een redelijk gelijkwaardige strijd worden en weer zal het thuisvoordeel zwaar wegen: 27-25
FHC - CSV
Volgens het verslag hebben de Friese een oké ploeg en CSV daar ben ik niet overtuigd van: 29-23
Fortissimo moet een haast incompleet of A-jeugd team tegenover zich hebben gevonden de 1e wedstrijd, dus dat zegt niets over hun kracht. Vorig jaar waren ze uit toch nooit goed?? Ik denk dat het 26-24 wordt.
Heren 1 speelt uit, maar misschien is er aanvulling vanuit heren 3? Vorig jaar promoveerde Univé ook alleen maar omdat een ander heren 3 (E&O) het kampioenschap niet wilde. Maar dit heren 3 is niet dat van E&O, dus 23-28.
Hellas 2 - Celeritas
Het snelle Hellas dat tegen het anti-handbal van Aalsmeer 29 keer scoort, dat is thuis nog sneller. Celeritas dat thuis maar 24 keer scoort, dat is kansloos: 34-25.
Vrone tegen Aalsmeer waren vorig jaar stevige wedstrijden en thuis wil Vrone niet verliezen. Dus er staan vast andere spelers in het veld dan afgelopen zondag: 33 - 26.
VVW - Venus/Nieuwegein 2
Nieuwegein heeft mij verbaasd, was gewoon oké. En hoewel VVW zeker niet de zwakste schakel is in deze competitie, ga ik voor winst van Nieuwegein: 27-28.
FHC - CSV
CSV vergeet bijna de paspoorten mee te nemen naar Friesland en komt daardoor weer een puntje (of eigenlijk 2) tekort 25-24
Fortissimo na vorige week met de hoofdjes in de wolken. Worden echter op tijd wakker en nemen de punten mee 26-29
Vorige week werd Hurry Up verpletterd en daar rouwen ze nog steds om. Punten voor Achilles 22-28
Hellas 2 - Celeritas
Over Hellas heeft iedereen van tevoren misschien een beetje te licht gedacht, want ook nu weer een overwinning met duidelijkere cijfers zelf 36-27
Klappper van de week!? Herpakt Vrone zich en komen ze nu wel met de complete macht aantreden? Lijkt mij wel want nu spelen ze thuis. 34-31
VVW - Venus/Nieuwegein 2
Nieuwegein 1 op zaterdag en 2 op zondag…aanvullen om twee punten veilig te stellen? In het boeren-dorpje Wervershoof lukt het net 25-27
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?