Uitslagen regioklasse B / 1e ronde

• wasbaer

Blerick - Jupiter 14-17 (ruststand 6-10)

Een spannende wedstrijd waar beide teams aan elkaar gewaagd waren. Blerick niet compleet maar kon toch redelijk weerstand bieden. Jupiter strafte onze individuele fouten goed af en kon zelfs 2x scoren met 2 spelers minder in het veld.

Een zeer sportieve wedstrijd.

• Snelwiek

Snelwiek - Noav = 23-23

Snelwiek de hele wedstrijd voor gestaan. Een penalty vlak voor het einde van de wedstrijd ( werd genomen na de zoemer) zorgde voor de gelijkmaker van de gasten.

• menno

Ik weet niet maar gezien de voorspellingen van helderziende

en het feit dat hij zegt dat hij vaak alles goed heeft

slaat hij nu de plank mis met diverse uitslagen

Noav gelijk

swift arnhem gewonnen

swift helmond dik verloren en dat ook nog thuis

• helderziende

Menno je hebt helemaalgelijk wat betreft mijn voorspellingen.

Was natuurlijk ook een beetje makkelijk he en pure theorie.

Gelukkig maar dan wordt het weer lekker spannend deze competitie.

Het meest hebben swift helmond en zeker ook VHC mij verbaasd, swift thuis verloren en vhc bij Loreal gewonnen. Verder is het wel een beetje zoals verwacht met af en toe een uitschieter.

volgende week zal het wel beter zijn…..

• Bil

Blerick - Jupiter zoals wasbaer zegt een zeer sportieve pot. We maakten het onszelf onnodig moeilijk. Op de verdediging kan verder gebouwd worden, aanvallend was het inspiratieloos en vooral slordig. Met alle respect voor Blerick, maar als we tegen een andere ploeg hadden gespeeld waren we zwaar het schip in gegaan. In deze vorm zijn we verre van titelkandidaat.

Ik ben erg benieuwd wat er in Helmond gebeurd is, ik schat Artemis toch niet zo hoog in. Of hebben ze daar flink ingekocht?

• ouwe rot

In Helmond was het een ongelooflijke slechte pot aan Swift z'n zijde. Een wedstrijd waar niets, maar dan ook niets lukte. En waar Artemis een hele goede indruk achter heeft gelaten.

Sterke middenopbouwer en hun linkeropbouwer schoot alles raak. Voor de rest een fysiek sterke ploeg en erg gedisiplineerde ploeg met allemaal mensen die hun taken goed verrichten en ook hun doelpuntjes meepikken. Wellicht was het voor hun een wedstrijd waar alles lukte, maar voor mij zag het er redelijk strak uit. Desalniettemin, deze uitslag sloeg gewoon nergens op. We waren echt slecht. Een extra motivatie om het Hercules enorm moeilijk te maken en te laten zien dat we wel kunnen handballen en geen uitsyndroom meer hebben. Ik ben in iedergeval gebrand om ze te kloppen daar in Rijswijk. Voor de rest v oor iedereen een goed en vooral sportief seizoen toegewenst.

De groeten van een ouwe rot.

• helderziende

zo ouwe rot, zo oud ben je toch nog niet…30 toch ??

En een off day heeft zelfs de titelkandidaat wel eens :P

Ik ben ook benieuwd wat er in Venlo aan de hand was.

Ik hoorde en las dat VHC de zwakke broeder van de competitie zou zijn, en Loreal met evt versterking van het eerste want die speelden zaterdag al hadden daar toch gewoon moeten winnen lijkt me.

Waren ze goed of Loreal gewoon slecht…ventje where are you ?

Tja en Artemis het zal ongetwijfeld een goede ploeg zijn we wachten het af.

• ventje

Voor de ons net zo'n grote verassing als voor de rest van het Forum. VHC heeft inderdaad 2 sterke spelers verloren, en we hadden ook niet verwacht te winnen bij Loreal. Ivm nog extra blessure in de opbouwrij en 1 opbouwer die moest werken hadden we niets over. Loreal heeft een sterk team en een enkeling van het eerste bij (volgens mij dan) dus dat werdt een zware kluif.

Eerste helft loreal nam begon sterker en nam kleine voorsprong. door enkele tijdstraffen kon VHC langs zei komen. Daarna enkele tijdstraffen bij vhc en dat was de nekslag. De rust in met een 18-12 achterstand. Na een motiverende speech, in de 2de helft sterk uit de startblokken en binnen 10 minuten de achterstand omgebogen in een voorsprong, voornamelijk door een sterke en goede dekking…. Na 20 minuten kwam loreal weer langszij maar vhc toch de laatste minuten sterker uitgespeeld. Met 1 minuut op de klok en weer 3 voor werdt het feest al gevierd bij ons op de bank.

27-29 voor een leuke en gelijkopgaande pot.

Noemenswaardig is dat het scheidsrechter koppel erg sterk heeft gefloten… dus dat is hopelijk zet ook dat zich door.

• ouwe rot

bijna 33 jaar, maar zie er nog uit als 25.

ik voel me af en toe wel oud na een heftige wedstrijd. En idd, we houden het op een off-day. Look on the bright sight of live, it's only can get better.

• NOAV

Het is al een flink tijd geleden dat we maar 23 goalen gemaakt hebben in een wedstrijd. We hebben jullie keeper aardig warm gegooid, vooral in de eerste helft.

Toch een lekkere pot handbal na 2,5 uur busritje