uitslagen Regio C Mannen 10/11okt

• matice

Vertel eens wat je nu precies dwars zit ‘tet’! Voor welk team speel je of wanneer heb je ons gefloten dat er zo'n aversie tegen ons is ontstaan?

Ik vind het sowieso raar dat je via dit forum je collega-scheidsrechters oproept harder op te treden tegen Savosa! Een scheidsrechter moet naar de wedstrijd op zich kijken en niet gaan fluiten naar de mening van ‘tet’!

Daarnaast is dit een topic voor de uitslagen van afgelopen weekend … voor speculaties had je bij de voorspellingen voor dit seizoen moeten zijn!

• Jantje van Leyden

Het was zeker een slechte pot van Saturnus zijde. Kan niet oordelen over EHC maar gezien het sentiment op het forum was EHC net iets minder slecht dan Saturnus. Moet zeggen dat we een andere start van het seizoen hadden verwacht/gehoopt…

Maar hopen dat we de oude lijken bij elkaar kunnen houden…

Verrassing van het weekend is voor mij de uitslag Hercules-Heerle. Had ook gegokt op een gelijk spel of anders nipte overwinning maar blijkbaar zijn de heren van Hercules op stoom. Heineken en zijn broeders pieken weer als het nodig is. Wat nou voorbereiding?!

• test

mij zit niks dwars hoor

vindt dit leu k

en woon in barendrecht ra ra wie ben ik

• US de gekste!

Snelwiek 2 - US 28 - 34

US de grote onbekende slaat toe!

• Elmo

savosa gewoon gefeliciteerd met de eerste overwinning. gewoon lekker blijven ballen en hoop ook als jullie dik verliezen jullie dit volhouden.

Heineken slechte wedstrijden moet je ook winnen ;) das belangrijkste :) kan niet veel slechter dan afgelopen zaterdag dus vooruitgang :)

US outsider??? of zegt dit meer over nieuwe snelwiek 2 team? we zullen het zien :)

volgende week wordt vast meer duidelijk :)

• matice

Ik woon niet Barendrecht! En voor “ra ra wie ben ik!?” heb ik geen tijd!

• Giedd

HWC - Unitas 23-14

Slap begin van deze twee ploegen! HWC stond binnen notime met 6-1 voor en dat werd uiteindelijk nog 6-3 en daarna is het verschil tot aan de vijftigste minuut niet meer dan drie geworden!

beide keepers hadden hier ook hoofdrol in want aan beide kanten werden er ALLEEN maar open kansen gemist! Scheidsrechters waren af en toe even de leiding kwijt maar verder wederom prima geploten! Tien minuten voor tijd ( De veelscorende aanvallers van unitas bleven kansen missen ) was het verschil nog drie waarna eenunitasser twee minuten kreeg en de keeper de bal weggooide wat resulteerde in ook twee minuten voor de keeper! Toen is het verschil opgelopen naar zes punten verschil ( toevallig geen reserve keeper op de bank ) en dat was de doodsteek!

Maar dat het uiteindelijk 9 punten verschil is geworden is deze aan beide kanten zeer zwakke wedstrijd, is een overdreven uitslag!