HandbalAcademie

• deksels

1 HandbalAcademie 5 5 0 0 10 : 0 182 : 119 63

Goed leerproces voor deze damesX( 36 voor en 23 tegen

Zou beter zijn ze per regio te verdelen over ere-divise ploegen zodat de competitie spannender zou worden en de verantwoording van deze speelsters opgebouwd wordt. Nu is het alleen een extra belasting met weinig nut!

• Fritzie

Deksels,

wel een beetje snel na 5 wedstrijden om dit al weer te gaan roepen.

Voordat de handbal academie begon had je per seizoen ook altijd maar 4 teams wat alleen om de prijzen meedeed.

Denk dat het dit jaar ook weer 4 of 5 zijn dus daar veranderd niets aan. En de uitslagen vind ik niet zo vreemd wat ze hebben tegen ploegen gespeeld die dit jaar onderin meedoen .

Laat ze eerst maar eens tegen Hellas/SEW/VOC en Europees spelen dan kunnen we zien of deze meiden dus wat leren dit jaar

• zondag

Laat die academie nou gewoon lekker spelen.

Als het straks om het echhie gaat, zijn ze toch weer niet thuis.

Dus laat die meiden nou lekker spelen tot ze paars zien.

Komt toch niets van terecht.

Ik wacht op het moment dat ze echter toppers opnemen op de academie en niet alleen maar meisjes die denken dat ze handballen kunnen.

Maar ja, ze moeten toch 25 meisjes selecteren van het NOC/NSF.

Anders lopen ze de subsidie mis !!!!!

EN DAT IS WAAR HET NHV DE HELE NEDERLANDSE COMPETITIE VOOR OP ZIJN KOP ZET.

• René1983

Wat een drukte allemaal weer,

Het is inderdaad een opleidingsploeg en hebben vorig jaar bewezen dat ze ook tegen de topploegen goed mee kunnen doen. Ze hebben gewoon om het kampioenschap meegedaan vorig seizoen.

Het zijn overigens op dit moment allemaal speelster die in de eredivisie spelen. Vorig jaar hadden ze er nog 1 die dat niet deed maar AAC is gepromoveerd.

Ik vind het voor de competitie zelf misschien niet de beste oplossing maar voor het nederlandse vrouwen handbal is dit een prima leerschool.