Voorspellingen Heren Regio C 10/11okt.

• Handballigan

EHC- Saturnus

EHC in mijn ogen 1 van de titelkandidaten, dus EHC hier met kleine marge..

DWS - Saturnus72

DWS, zoals al eerder gezegd, geeft de zwakte van Saturnus72 hier de doorslag, niet de kracht van DWS

Hercules 3 - Heerle

Heerle is als degradant altijd een potentiele topper, in mijn ogen even niet, Hercules 3 pakt hier 2 stiekume punten.

HWC - Unitas

HWC punt.

Westlandia - Savosa

Beide hebben geluk dat ze elkaar treffen in de eerste ronde, even wennen aan deze klasse, volgende keer pas echt een regioklasse wedstrijd, Savosa wint dit voormalige 1ste klasse duel.

Snelwiek 2 - US

US de grote onbekende, dus US.

• klapper de klap

EHC - Saturnus > Spannend duel met weinig doelpunten en uiteindelijk een gelijkspel

DWS - Saturnus'72 > Team dat vorig jaar op promotie afging tegen de ploeg ergens onderaan de ranglijst hing… Hoe komen ze nu uit de startblokken, toch een overwinning DWS met veel moeite

Hercules 3 - Heerle > Verwacht een gelijkspel na een sterk optreden van hercules en een zwak Heerle die zeker hoog gaan eindigen!

HWC - Unitas'63 > Gemakkelijke overwinning HWC

Westlandia - Savosa > Kan alle kanten op, verwacht toch veel tijdstraffen bij savoso, dan kan westlandia zomaar gaan winnen!

Snelwiek 2 - U.S > Snelwiek is één van de sterkere ploegen dit jaar en zal de eerste wedstrijd ook zeker winnen.

• (Duim)-Zuigertje

EHC - Saturnus

Het feest van haring & witbrood hebben ze net achter de rug.

Haring geeft mitafintjes en de goede vetten.

Als er genoeg van werd gegeten is voor EHC het een Leiden in last en neemt Saturnus de puntjes mee.

DWS - Saturnus'72

Laten we dit jaar genieten van het Schiedamse handbal en alles er omheen zo lang mogelijk negeren.

Punten voor de thuisploeg.

Hercules 3 - Heerle

Denk dat de “jeugd” van Heerle de oudjes van Hercules doen overlopen.

Zo niet, dan stranden ze op een stugge verdediging. Het motto is dan ook: ‘ren je rot’ !!!!!!

Overwinning voor Heerle!

HWC - Unitas'63

Volgens mijn informatie zijn er 2 geblesseerde opbouwers bij HWC.

Die linkshandige (nou ja, handig) zou zelfs voor weken de wedstrijden van de tribune moeten bekijken.

De snelheid van HWC is gelijk aan die van Unitas.

HWC maakt in de regel veel technische fouten, Unitas loopt zichzelf wel eens voorbij.

Conditie dus ???????? Ha Ha Ha Ha.

HWC kan doorwisselend het e.e.a. compenceren en zo blijven de punten dit keer thuis.

De titel, nog wel wat prematuur, maat traditioneel net niet.

Westlandia - Savosa

Gaan de punten delen.

Snelwiek 2 - U.S.

Toch wel wat Rotterdamse boys, een nieuwe trainer en twee teams gemixed.

Voorlopig nog geen punten voor 010..

• Draaibal

EHC - Saturnus

Het jonge EHC tegen de ervaren mannen uit Leiden. Ik denk een nipte overwinning voor EHC.

DWS - Saturnus`72

Geen mooie pot. DWS een stuk beter dan 1 van de 2 potentiële kandidaten voor de laatste plaats. Ruime overwinning voor de blauw-witten.

Hercules 3 - Heerle

Ik weet niks van Heerle, behalve dat ze vorig seizoen in de hoofdklasse uit kwamen. Ik denk een gelijkspel.

HWC - Unitas`63

HWC blijkbaar niet compleet, maar ze zijn naar mijn mening alsnog beter dan de roadrunners.

Westlandia - Savosa

Als de heethoofden niet rood aanslaan dan gaan de punten mee richting Barendrecht.

Snelwiek 2 - U.S.

Ik gok op Snelwiek.