Voorspellingen Heren Regio C 10/11okt.

• Heineken

Zo het nieuwe zaalseizoen staat alweer voor de deur, dus tijd voor wat voorspellingen.

Wat denken we ervan, barst maar los op de volgende wedstrijden:

Zaterdagavond:

EHC - Saturnus

DWS - Saturnus'72

Zondagmiddag:

Hercules 3 - Heerle

HWC - Unitas'63

Westlandia - Savosa

Snelwiek 2 - U.S.

• Handballigan

EHC - Saturnus: EHC pakt hier de eerste 2 punten van het seizoen!

DWS - Saturnus'72: Normaal gesproken DWS..

Hercules 3 - Heerle: Gaat Heineken het doen?! Ik denk thuis wel!

HWC - Unitas'63: Voor HWC met kampioensambities MOETEN dit 2 punten zijn!

Westlandia - Savosa: Van de twee nieuwkomers schat ik Savosa het hoogste in..

Snelwiek 2 - U.S.: Ik ken US niet, dus ik zeg gelijkspelletje!

• D-anios

EHC - Saturnus: EHC gaat hier winnen en dit seizoen verrassen

DWS - Saturnus'72: DWS met ruim verschil

Hercules 3 - Heerle: Geen idee hoe heerle speelt, maar gok op de ervaring van hercules!

HWC - Unitas'63: Dit moet HWC winnen met puntje of 8 verschil

Westlandia - Savosa: Wordt spannend, maar gok op savosa die, krap de punten meeneemt!

Snelwiek 2 - U.S.: Eindelijk wordt duidelijk met welk snelwiek aan de start staat, US outsider, gok toch op snelwiek kleine overwinning

• BillC

EHC - Saturnus

Moet een gemakklijke overwinning voor EHC worden <> 31-22

DWS - Saturnus'72

Saturnus'72 begint dit seizoen alweer met blessures, DWS jong cluppie die tempo willen spelen.

Zij zullen dan ook vrij eenvoudig winnen <> 41-19

Hercules 3 - Heerle

Hercules laat zich niet verrassen door 1 van de debutanten in de RC-klasse wint maar met klein verschil <> 23-21

HWC - Unitas'63

HWC start altijd strek aan de competitie, dit jaar ook? Gokje denk HWC <> 29-24

Westlandia - Savosa

Savosa is hier toch echt mijn favoriet <> 24-32

Snelwiek 2 - U.S

010 - 020 als dat maar goed gaat ;) , geef hier US het voordeel van de twijfel <> 22-25

• Lekker frikandellen

Denk dat alles gelijk word iedereen is gelijk aan elkaar alle ploegen even sterk

• jongens jongens

Bilic,

Heerle is geen debutant maar een degradant en bovendien is er niemand vertrokken bij het team.

Aangevuld met jeugd is dit toch een behoorlijk aardig ploegje. Dus zeker niet te onderschatten.

Mijn voorspelling,

EHC

DWS

HEERLE

HWC

SAVOSA

SNELWIEK

• tet

leuke wedstrijden worden er gespeeld is niet echt een kandidaat aan te wijzen voor promotie

Savosa is zo ploeg die voor verrassingen kan zorgen, maar kunnen ook tegen erg veel tijdstraffen aanlopen.

Ook de begeleider doet dingen die de ploeg niet ten goede komen.

zullen zeker moeten wennen aan het nivo van fluiten in de regio klasse

Heb zelf zondag Us gefloten is zeker een ploeg met talent mag niet onderschat worden

promotie geef zelf Hwc en snelwiek de meeste kansen.

snelwiek heeft met piet een zeer goede coach die alle truckjes van het spelletje beheerst gaan hier zekr het voordeel meedoen.

• Giedd

EHC - Saturnus Denk idnerdaad dat EHC een zeer succesvol seizoen tegemoet gaat en hier ook de punten thuis houden, Maar zal niet meer worden dan 5 doelpunten verschil!

DWS - Saturnus'72 DWS gaat hier inderdaad makkelijk winnen, niet door de sterkheid van hun ploeg maar door de zwakke heren uit ridderkerk!

Hercules 3 - Heerle Heerle, werkelijk geen idee! gedegradeerd uit de hoofdklasse waar ze wat jaren hebben gespendeerd! Zal toch best wel een balletje kunnen gooien neem ik aan, maar dat kunnen de ervaren mannen van Hercules ook! Nipte overwinning voor Heerle!

HWC - Unitas'63 HWC's doel is wederom om voor de titel te gaan ( net zoals de afgelopen drie jaar! ) maar denk ook dit jaar dat ze het net niet gaan redden! Unitas kan een best balletje gooien en gemotiveerd in deze derby! Kleine overwinning voor HWC!

Westlandia - Savosa Denk dat savosa hier de eerste punten van het seizoen gaan pakken! Laat savosa maar zien wat ze kunnen in de regio C ! Westlandia vorig jaar stukken slechter als Savosa dus punten ( zoals hierboven gezegd ) meegaan richting Barendrecht!

Snelwiek 2 - U.S. Geen idee wat U.S. in zijn mars heb! We weten wel wat snelwiek kan maar na de mix tussen 1 en 2 kan dat opeens heel andesr worden! ik ga hier voor een kleine overwinning voor de Amsterdamse ploeg ( GEHEEL tegen mijn principes in! )

• pet

Ehc - Saturnus Overwinning voor de thuisploeg. Die als ze fit blijven hoge ogen gaan gooien.Maar oude mannen uit Leiden laten zich niet gemakkelijk naar de slachtbank leiden.

Dws - Saturnus '72 Dws wint hier met gemak.Als ze zich gedragen.

Hercules 3 - Heerle Overwinning voor de oude mannen uit den haag.

Hwc - Unitas Hwc wint hier die echt voor de titel gaan dit jaar. Maar lukken ???

Westlandia - Savosa in de eerste ronde gelijk een degradatie duel geen idee maar ik ga toch voor overwinning voor Savosa.

Snelwiek - US 010 - 020 Een echt rotterdam - amsterdam cq feyenoord - ajax. In gelijk opgaande strijd denk ik dat Snelwiek met hard werken de punten thuis gaat houden.

• Heineken

EHC - Saturnus

EHC gaat bovenin meedraaien dit seizoen, maar de mannen uit Leiden zijn compleet en (nog) fit. Als EHC niet kan rennen, lopen ze zich stuk op de dekking van Saturnus. Krappe overwinning voor de Leidenaren.

DWS - Saturnus'72

Punten voor DWS, kan er nog ff niet meer van maken.

Hercules 3 - Heerle

Geen idee wat we dit seizoen van Heerle kunnen verwachten, Hercules gaat nu echt aan de voorbereiding beginnen.

We houden het op een gelijk spel.

HWC - Unitas'63

Hoeveel man heeft Unitas dit jaar en wat houden ze over aan het eind van de rit. HWC dit seizoen net wel/net niet.

Gaat de BIONISCHE arm zelf ook nog zijn stoute schoenen aantrekken?

Punten blijven toch gewoon in Vlaardingen.

Westlandia - Savosa

Overwinning voor Savosa.

Snelwiek - US

Welk team brengt Snelwiek binnen de lijnen? US leuk team van horen zeggen, om rekening mee te houden.

We beginnen met een gelijk spel.