schande voor het handbal

• handbal

:Xschande schande en nog eens schande[/b

hallo ik ga hier iets vertellen wat te triest voor worden over een club die eigenlijk nooit meer mag spelen.

ik heb het over MOK uit Dordrecht ik zal eens beginne met 3 jaar geleden om te laten zien dat er niks gebeurt met reactie naar nhv .ik speel met mijn team tegen mok na een erg gevaarlijk wedstrijd met supporters die alle scheldwoorden uit hun mond gooien zoals maak ze af kk kk kk of het normaal is uiteindelijk winnen bij en tot mijn verbazing word een een brandslang gehaald en spuiten ze de scheid nat met worden kut weif op donderen hier dit is 3 jaar geleden , kom ik dus na 3 jaar weer eens terug voor een wedstrijd en geloof we hadden al een voor gevoel en dat gevoel kwam uit we starten met als de scheid zegt als ik fluit monden houden oké duidelijk vervolgens beginne we met na 4 al eerste 2 min voor ons en dat ging maar door terwel wij gewoon klappen in ons gezicht kregen en niks me gebeurden sterker nog we kregen hem tegen het is rust komt er opeens een suppoter kom dan kk nou dit gaat echt te ver wij hebben in de rust gezegd jongens is moeilijk maar hou je rustig .tweedehelft begint een speler vraagt van ons waarom er een pingels zegt de SCHEIDS je moet je bek houden en 2 min en daarna word er om niks 3keer 2min uitgedeeld dus rood oké dan komt het onze hoek word tegen het hek aangegooid van uit de hoek te gevaarlijk we krijgen alleen een pingel die jongen kreeg nog geen eens geel,2min en eigenlijk zelf diep rood dus onze speler begon te schelden is niet goed maar te begrijpen waarop de scheid zeg jij kan van mij de kk krijgen daarna een reactie van de trainer tegen een speler je moet je bek houden anders schop ik de met je kop door het hek waarop wij hebben gezegd we stoppen dit was gewoon niet meer veilig.

deze club mag gewoon nooit meer mee doen in de competitie NHV doe je ogen open en doe er wat aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• johnnie

snap hem voor 10%, schrijf eens gewoon met punten en komma's, dan kan de rest het lezen

• Bananen Man

Mompelt iets over interpunctie.

• Harry Heroine

Wat een kk-zooi zeg.

• Leraar Nederlands

schande schande en nog eens schande

Hallo, ik ga hier iets vertellen wat te triest is voor woorden, over een club die eigenlijk nooit meer mag spelen.

Ik heb het over MOK uit Dordrecht. Ik zal eens beginnen met 3 jaar geleden om te laten zien dat er niks gebeurt met reactie naar NHV. Ik speel met mijn team tegen MOK na een erg gevaarlijke(?) wedstrijd met supporters die allerlei scheldwoorden uit hun mond gooien zoals: maak ze af, ernstige ziektes alsof het normaal is. Uiteindelijk winnen wij(?) en tot mijn verbazing word er een brandslang gehaald en spuiten ze de scheidsrechter nat met woorden als kut wijf, opdonderen hier. Dit is 3 jaar geleden. Kom ik dus na 3 jaar weer eens terug voor een wedstrijd en geloof me, we hadden al een voorgevoel en dat gevoel kwam uit. We starten met de scheids die zegt:“Als ik fluit mond houden. Oké duidelijk?”. Vervolgens beginnen we met na 4 minuten speeltijd al de eerste 2 minuten-tijdstraf voor ons en dat ging maar door, terwijl wij gewoon klappen in ons gezicht kregen en niks me gebeurden(?). Sterker nog we kregen hem tegen.

Het is rust, komt er opeens een suppoter:“Kom dan (ernstige ziekte).” Nou dit gaat echt te ver! Wij hebben in de rust gezegd:“Jongens, het is moeilijk maar hou je rustig.”

De tweede helft begint. Een speler van ons vraagt waarom wij een pingel tegen krijgen. Daarop antwoordt de scheidsrechter:“Je moet je bek houden!” en gaf desbetreffende speler 2 minuten. Daarna wordt er om niets drie keer 2 minuten uitgedeeld, dus rood.

Oké dan komt het onze hoek wordt tegen het hek aangegooid van uit de hoek, te gevaarlijk. Wij krijgen alleen een pingel en die jongen kreeg nog geen eens geel,2min en eigenlijk zelf diep rood. Dus onze speler begon te schelden, is niet goed maar te begrijpen. Waarop de scheids zegt:“Jij kan van mij de ernstige ziekte krijgen!”. Daarna een reactie van de trainer tegen een speler:“Je moet je bek houden anders schop ik je met je kop door het hek!”, waarop wij hebben gezegd:“We stoppen.”. Dit was gewoon niet meer veilig.

Deze club mag gewoon nooit meer mee doen in de competitie! NHV doe je ogen open en doe er wat aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er zullen vast nog wel wat spel- en/of grammaticale fouten in zitten maar na een kwartier corrigeren werd ik een klein beetje dyslectisch.

Ik heb trouwens geen mening over bovenstaand verhaal aangezien ik hier niet bij was en ik van mening ben dat er sprake moet zijn van hoor en wederhoor.

• ploppie

Dat mensen hier de tijd voor nemen om dit te vertalen…

• frans

Je kunt grapjes maken over de grammatica, de essentie is dat “handbal” (pfff schrijf toch eens met je eigen naam) zich en zijn team onheus bejegend heeft gevoeld.

Omdat er (nog) niemand van MOK heeft gereageerd, en dit vanzelfsprekend een subjectief verhaal is,kan ik er niet de zgn rode draad uithalen.

Feit is, dat er nu eenmaal verenigingen zijn, waar je niet graag naar toe gaat ivm tegenstanders en publiek.

Vorig jaar was er geloof ik nog het e.e.a. met Kwiek sport????? ( weet niet zeker of het Kwiek sport was/is, dus bijvoorbaad excuses)

Ik herinner me nog de “feesten” die we vaak in limburg hadden, door de zachte G klonk gvd trouwens een stuk liever .

Jarenlang waren we er trots op dat er binnen de handbalwereld géén voetbalcultuur was, met gillende/vloekende en/of bedreigende supporters.

De enkeling die zich daar mee bezig hield, werd over het algemeen teruggefloten door zijn/haar eigen vereniging.

Sport is emotie.

Tijdens die emotie kan er eens een vloek vallen, maar maak daar geen gewoonte van.

Het is toch je hobby!

• Hans

Ik kan me nog het heugelijk feit herinneren dat een keeper een middelvinger kreeg met een kk verwensing na het stoppen van een bal. MOK is toch een prachtvereniging!

• Handballigan

Ook ik kom liever niet bij MOK, vergeleken bij MOK is t bij Kwieksport rete-gezellig!

• Robdk

Gaat dit over dames of heren? En welke klasse?

Niet dat het verder iets uitmaakt, ben gewoon nieuwsgierig;)