Holierhoek/Velsink

• zondag

Holierhoek/Velsink zijn juist scheidsrechters die een wedstrijd aanvoeln.

Zij zeuren nooit, je mag je emotie tonen en zorgen ervoor dat het publiek een goede wedstrijd ziet, zonder te zeiken over futiliteiten.

Ik blijf het slecht vinden van het NHV dat ze deze scheidsrechters zo maar laten gaan.

Een van de heren zit zelfs in de straf en protestcommissie.

Dus zijn zij ook nog bereid om het een en ander voor het NHV te doen.

Ik begrijp er echt niets van.

Laat het NHV nou eens bij zichzelf te rade gaan en niet altijd maar denken dat zij de wijsheid in pacht hebben.

• henry01

Kijk eens naar de scheidsrechters indeling voor het komende weekend, dan begrijp ik meteen wat Holierkoek/Velsink bedoelen, Bakema/Smits fluiten Benneliga, een gelegenheids koppel op een ere div. wedstrijd ( dacht dat Holierhoek gestopt was) en Scheider/Scheider een eerste div. wedstrijd, het zal mij niks verbasen als dat het volgende koppel is wat er mee stopt, of het zijn zulke sukkels dat ze zich zo laten piepelen door het NHV.

• srewdriver

Denk dat ze sukkels zijn……..:)o . Als je goed hebt opgelet floten votig seizoen ook al 1e div. Dus….., sukkels volgens jou!

• zondag

Vorige week Schneider en Schneider de wedstrijd zien fluiten van Fortissimo tegen de Handbalacademie.

Geen onvertogen woord, bijna geen kaarten en geen 2 minuten.

Heerlijke pot om naar te kijken.

Ook zij leiden een wedstrijd zonder daarbij op te vallen.

En nee sukkels zijn het niet, maar wel mensen die begrijpen dat bij sport emotie hoort.

• henry01

Dat bedoel ik, zo een koppel terug zetten naar de eerste div. omdat, naar ik gehoord heb,ze de conditie test niet hebben gehaald, en nu dit, nee dan wordt je echt gepiepeld.Kijk ik begrijp dat een ieder een eigen voorkeur heeft voor een bepaald koppel, maar dit slaat nergens op, dat zou b.v. het zelfde zijn als Roland Stuifer in het derde zetten, omdat hij een paar keer te laat op trainen was.

• (Duim)-Zuigertje

Roland Wie ?? Wat //// Waar ????

Bedoel je niet Fabje van Olfermanns