De kop is eraf… we zijn inmiddels 2 rondes verder. Nog niet echt verrassingen gezien de afgelopen 2 weken, misschien brengt ronde 3 daar verrassing in.
Hercules - Lions 2
Bedenk me net dat Lions 2 natuurlijk een verrassende prestatie heeft neergezet op bezoek bij de oranjehemden in Nieuwegein (nogmaals complimenten daarvoor!). Ben benieuwd wat ze kunnen maken tegen Hercules. Hercules afgelopen week een ruime overwinning behaald tegen PSV. Verwacht een spannende pot, maar denk dat Lions 2 aan het langste eind gaat trekken. Deze ploeg gaat ver komen dit seizoen.
Tachos - MHV
Als Tachos punten wil pakken dan hebben ze dit weekend een kans(je). Als MHV niet meegaat in het vertragende spel van de ‘Tophandbal Tachos’ dan moeten ze de punten kunnen pakken. Ben benieuwd wat MHV gaat laten zien dit weekend en dit seizoen.
Swift - Volendam 2
Swift afgelopen weekend gewonnen van E&O2. Tweede teams zijn altijd lastig in te schatten. Volendam 1 heeft een op papier makkelijke thuiswedstrijd tegen Haro op het programma dus wellicht komt er een versterkt Volendam 2 naar Arnhem. Aangezien ze in Volendam pas op het einde van het seizoen punten (moeten) pakken verwacht ik dat Swift de punten in eigen huis houdt.
White Demons - Nieuwegein
Pluim voor WD mbt het resultaat van afgelopen weekend. Ook ik dacht ze weggespeeld zouden worden door Lions 2. De stand geeft echter een heel ander beeld. Voor Nieuwegein nu de eerste harsloze wedstrijd sinds de promotie/degradatiewedstrijd tegen MHV van een aantal jaren geleden (toch??). Kwaliteitsverschil is te groot dus ik verwacht dat Nieuwegein de punten mee naar huis neemt of kan WD wellicht verrassen??
DSS-PSV
PSV toch behoorlijk onderuit afgelopen weekend, hoe gaan ze dit oppakken. Schat deze ploeg toch behoorlijk hoog in. DSS zal de punten thuis moeten houden, maar of dat gaat lukken. Misschien met veel strijd en weinig goed handbal kan DSS punten pakken. Gok op een gelijk spelletje.
E&O2 - Internos
E&O2 is lastig te voorspellen. Wie doen er mee dit weekend?? Denk dat een versterkt 2e team toch echt een maatje te groot is voor Internos. Ben benieuwd wat Internos gaat presteren dit seizoen. Denk dat de eerste 7 spelers een goede pot neer kunnen zetten, maar de bank (iedereen die op de bank zit) komen nog wat te kort naar mijn mening.
Bevo 2 - Aalsmeer 2
Duel der 2e teams (waar er overigens nog velen van zullen volgen). Aalsmeer 2 is traditiegetrouw een ploeg om rekening mee t houden. Bevo is wat dat betreft wat minder stabiel, maar absoluut een goede ploeg. Denk dat kwalitatief het verschil meevalt, maar dat het thuisvoordeel Bevo 2 punten op gaat leveren.
Wat zijn jullie voorspellingen???