Gezien de uitslagen van de verkiezingen is er weer een truckje uitgehaald door Aalsmeer bij de mannen en T+A/VOC bij de vrouwen.
Zijn er prijzen verdeekd onder degene die het vaakst op deze 2 clubs stemden?????
Ligt er weer duimen dik boven op.
Ook ik heb met verbazing zitten kijken naar de verkiezing!
Dat Bobby Schagen een beter rechter opbouwer en rechter hoek dan beide winnaars lijkt me duidelijk.
Maar mijn objectieve mening zegt ook dat Mads Rolander van E&O meer heeft gebracht dan Wai Wong.
En ik vond Ron Klemann en Arjan Haenen in hun categorie ook net iets beter.
Maarja dit is mijn mening!
In Aalsmeer kunnen ze blijkbaar goed stemmen….
Ja het NHV kan er wat van en dan nog serieus doen ook met een langdradig verhaal erbij.
Wie zo'n verkiezing uitvind mag zichzelf niet serieus nemen dan heb je ook geen verstand van handbal.
Ik vind dat de spelers die gewonnen hebben best goed kunnen handballen maar we hadden het toch over de handballer van het jaar.
Voor mij is dat Bobby Schagen om velerlei redenen. Jammer dat hij weg is al snap ik dat ook wel weer.
Jeffrey Boomhouwer heeft wel terecht de rechter hoek gewonnen, voor de rest had ik een paar andere namen ingevuld.
Van de dames heb ik geen verstand, kan ik niets van vinden.
Volgend jaar weer zo'n onzin, ik doe niet mee…
NHV kan dit beter afschaffen, leuk voor die jongens hoor. Maar wat zegt het eigenlijk nog? De populairste wint? Een rechtshandige winnaar op rechtsopbouw? Waar is Bobby Schagen? Toch een van de betere spelers in de eredivisie van afgelopen seizoen. En Rolander op midden? Of dacht het NHV, die kunnen niet komen laten we de prijzen maar geven aan mensen die er wel zijn of wat?
Dit kunnen we helaas niet serieus nemen…
Ik zou voorstellen om van elke eredivisie ploeg 15 mensen te laten stemmen!
14 spelers en 1 coach.
Ze mogen dan niet op spelers uit hun eigen team stemmen.
Zo krijg je een eerlijke stemming.
Iedereen heeft een aantal keer tegen elkaar gespeeld dus krijg je een realistisch beeld.
Nu word er door iedereen gestemd op mensen van de eigen vereniging.
Of mensen die dat niet doen stemmen veel op mensen die ze in de finale toevallig 1 wedstrijd goed hebben zien spelen.
Waarom niet zoals bij voetbal. Dus oud ere/eerste divisie spelers door het hele land wedstrijden laten bekijken
Onafhankelijk, dus geen eigen vereniging en punten/cijfers per wedstrijd.
Werk bij voetbal aardig goed.
Word ook gebruikt in hoofdklasse's amateurs.
Maar zo zou over het geheel door de NHV meer naar de KNVB moeten worden gekeken.
Zie Vb de discussie's over programering???????
Waar maken we ons allemaal druk om!? Het NHV doet er weinig aan om deze verkiezingen te promoten. Ergens tussen 2 wedstrijden in de beste spelers/speelsters van Nederland naar voren roepen, fotootje erbij en klaar! Net als de topscoorderslijsten… dat wordt ook al jaren niet meer bijgehouden! Het zou mooier zijn om aan het eind van het seizoen iets te organiseren, waar de kampioenen, beste speler/speelster (dus niet per positie), talenten en trainers van Nederland gelauwerd kunnen worden en er iets van maken.
Nu gaat er waarschijnlijk weer de eeuwige discussie (en dooddoener) gestart worden dat het niet om de individuele prijzen gaat, maar om het team! ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?