regioklasse c dames

• gewoon

hallo.

hoe denken jullie dat de dames regioklasse c zullen eindigen.

mijn voorspellingen

de bovenste drie gaan naar

haro(heeft veel talenten)

kbshop/ ventura (misschien dat het ze dit jaar wel lukt om kampioen te worden)

gemini( goeie aanwinst)

middelste rijtje

westlandia 2

vd voort quintus 3

schipluiden

roac

vriendschap tob

degradatie kandidaten

dws (in de 1e klasse goed maar mist toch de kwaliteiten of ze moeten nieuwe aanwinsten hebben?)

hercules

atomium ( je kan niet op de oudjes blijven bouwen)

stompwijk (redt het niet)

wat denken jullie?

• 7sabrina7

Bovenin;

HARO

Gemini

Quintus 3

Ventura (is volgens mij minder sterk dan vorig jaar..)

Hercules gaat zeker NIET voor een degradatieplaats…

Stompwijk, atomium wel..

de rest ken ik niet!

• Handballigan

HARO - Zal best een aardige ploeg op de been kunnen brengen.. (Veel verenigingen = veel talenten?!, verenigingen worden er wel minder maar goed..)

Ventura - Eeuwige tweede of nu niet !?

Gemini - Degelijke ploeg, zal lang meedoen maar of ze het redden?!

Westlandia 2 - Altijd maar afwachten wat er meedoet bij dit soort ploegen, standaard middenmoot/subtop

VdV/Quintus 3 - Idem

Vriendschap TOB - Voor mij de grote onbekende, maar zal best leuk meedoen aangezien ze van boven komen..

Hercules - Degelijk, maar net niet..

ROAC - Middenmoter, pikt punten van de toppers

Schipluiden - Krijgt het naar mijn idee moeilijk..

DWS - Onbekend, makkelijke conclusie zou zijn: komen van onder, dus krijgen het lastig

Atomium - Wederom een zwaar jaar, elk puntje is meegenomen..

Stompwijk - Geen denderende ploeg, krijgen het zwaar

• Handjes

Bovenste drie:

Ventura / Gemini / Quintus

Degradatie:

Atomium / Stompwijk / Schipluiden

De rest zal elkaar niet veel ontlopen.

• Feessie

mijn voorspellingen

Bovenste top:

Quintus 3- altijd leuke wedstrijden om tegen te spelen met veel goede speelsters

Ventura- niet fan van deze ploeg maar door hard en stug spel kunnen ze het ver schoppen

Gemini- hebben 2 scorende speelsters waar het team op draait, in de hoofdklasse was het niets maar in regio doen ze het goed.

Midden:

Westlandia 2- altijd maar dat gezeur hier over wie er mee doet….dit team speelt al zeker 2 a 3 jaar met hun eigen team…zonder aanvulling van het eerste!! Er zijn speelsters van het 2e die met het 1e team mee doen maar niet andersom, en als ze goed in het 1e spelen hebben ze een kansje dat ze daar het seizoen mogen afspelen. Maar goed…dit is een eindeloze discussie waarbij mensen van buiten westlandia het toch altijd weer beter schijnen te weten dan de mensen uit dit team zelf ;)

Ha R&O- in de hoofdklasse al tegen gespeeld, was een leuk team. geen idee wat hiervan is overgebleven maar zal wel een leuk team zijn.

Roac-geen flauw idee

TOB-geen flauw idee

Schipluiden- niet mijn favoriet aangezien ze te hard zijn en wij veel blessures hebben op moeten lopen in wedstrijden tegen hun.

Onderaan

Hercules-leuk en fanatiek team wat alleen wat mist qua afstandschutters

DWS-geen flauw idee

Atomium- deze zie ik dit jaar echt degraderen

Stompwijk-gezellige meiden die een leuk potje handbal willen spelen maar of ze in deze comp thuis horen? maar weer even afwachten dit jaar.

Nou op naar half okt!