TB Europe MHV - Eurotech Bevo 2
ik ga toch voor mhv, het thuisvoordeel geeft ze net genoeg overwicht om hier te winnen. Ik verwacht niet dat er veel vanuit bevo 1 met 2 mee zullen doen. Keuze lijkt me simpel, avondje harsloos handbal of een avondje stappen..
PSV - Hercules
weer een verrassing van PSV in deze wedstrijd. De offensieve dekking zorgt ervoor dat hercules maar met moeite kan scoren. Helaas zal PSV er ook niet zoveel maken maar iig genoeg om de punten in eindhoven te houden.
AHV Swift - Pals groep E&O 2
Swift heeft wat goed te maken na het fiasco van de tweede helft in Waalwijk. Al zal e&o zich niet zo maar gewonnen geven. Wat mij betreft de aanrader voor een leuke handbal avond van dit weekend.
FIQAS Aalsmeer 2 - DSS
Tja.. DSS wat moet ik er over zeggen. T lijkt me duidelijk dat Aalsmeer hier wint.
Kras Volendam 2 - Venus Nieuwegein
Lijkt me ook wel een leuke pot. Al geef ik Volendam de beste papieren de palingboeren uit t eerste hebben toch niks beters te doen en ze zullen punten willen pakken om de tweede helft van t seizoen op te kunnen vangen.
Limburg Lions 2 - White Demons
Lions 2 laat zich op volle sterkte zien deze zaterdag en schieten wd af. Redenatie: handbal wint van geen handbal.
Internos - Red-Rag Tachos
Zou die tweede helft tegen Swift dan toeval zijn geweest? Ik denk het niet, internos wint, maar we zullen wel zien waar tachos staat dit seizoen. Internos met een op elkaar ingespeeld team, meer ervaring op hoog niveau en de wil om afgelopen zondag goed te maken. Ze zullen wel moeten winnen anders wordt die top 4 (of hoger) nooit gehaald.