onder- of overschatting

• balletje

Ik zie hier een hoop experts met allemaal eenzelfde conclusie en mening over de 1e divisie….

Tachos is degradatiekandidaat en Swift Arnhem is kampioenskandidaat.

Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de uitslag.

Maar werd Swift vooraf overschat of werd en wordt Tachos misschien wel onderschat?

Ben benieuwd wat de handbalkenners hiervan denken ;)

• Norrit

Ook ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de ruststand 5-14 was of zoiets… Lijkt me dat Swift deze moeilijke pot meer aan zichzelf te danken heeft dan wat anders…

• Droopy

Zoals ik in de verslagen gelezen heb dan heeft tachos maar een slechte voorbereiding gehad en dat met een best jonge groep. Ik kan me voorstellen dat ze best zenuwachtig waren aan het begin van de wedstrijd en nog zoekende zijn naar de ideale opstelling. Mss dat ze het na de eerste helft een beetje door hebben gekregen. En dat dan gecombineerd met een overschatting van swift is denk ik de beste verklaring voor de tweede helft. Als Swift gewoon door was gegaan waar ze gebleven waren dan hadden ze, lijkt me, erg dik moeten winnen. We zullen zaterdag zien waar ze staan als ze tegen internos moeten. Als tachos het dan fatsoenlijk doet moeten we er rekening mee gaan houden. Maar ik verwacht dat internos er gewoon overheen loopt die gasten zijn al behoorlijk op elkaar ingespeeld en hebben een goede voorbereiding gedraaid.

• Febo

Volgens mij had iedereen de winnaar gewoon goed voorspeld. Wat ik veel verrassender vond was de journalist van het eindhovens dagblad:

"Een schitterend debuut voor de handballers van PSV in de eerste divisie. Tegenstander White Demons, vorig seizoen nog 1 van de topploegen in deze klasse, liep in eigen hal tegen een zure nederlaag aan.'

Topploeg???? harsloze bandenplakkers bedoelt hij zeker.

• Balletje

Toch knap Nr13!

Hoe je ieder draadje weet terug te herleiden naar hars. ;)

Je zou bijna denken dat het je leven beheerst! Gelukkig mag er in Waalwijk geplakt worden.

De winnaar had inderdaad iedereen goed, maar ik weet zeker dat niemand 1 puntje verschil had verwacht.

Overigens ik was ook een van die sceptici tov Tachos, maar misschien moet ik mijn mening wat gaan bijstellen…. Ik zal eerst eens een wedstrijdje gaan kijken als het kan.