Oefenwedstr 26/27 sept heren: regioklasse/hoofdklasse/1eklasse

• Richard

HWC heren spelen al jaren in de regioklasse C en spelen ook al een paar jaar mee voor het kampioensschap.

Vrijdag 25 t/m zondag 27 september zijn wij op trainingsweekend in het altijd gezellige Valkenswaard.

Los van alle trainingsarbeid in en buiten de zaal zouden wij graag een aantal oefenwedstrijden spelen.

Dit kan op zaterdagmiddag of zaterdagavond en op zondag

Wij zijn dus nog op zoek naar tegenstanders. Nu spelen wij veel oefenwedstrijden tegen hoofdklasse ploegen maar willen gezien de intensiteit van het totale programma ook graag tegen 1e klasse of regioklasse ploegen spelen.

Ik hoor graag van jullie

Succes met de voorbereiding.

• Wickie

Hoi Richard,

Wij kunnen dus wel op de zondag. Eventueel zijn jullie welkom in Nijmegen op vrijdag tussen 18.00 en 20.00 maar ik begrijp dat het heel vroeg is.

Groet,

Wickie

• shh

Wij, regioklasse, hebben wel interesse! Gezien de afstand is een trial interessant!

Die zaterdagavond of zondag is geen probleem! Op welk mail adres bent u bereikbaar?

• Richard

Beste Wickie en shh, jullie kunnen mij bereiken op richardrijkens@blue-solutions.nl

Ik hoor het graag.

Vrijdag naar Nijmegen is voor ons inderdaad geen optie. Wij komen pas in Valkenswaard aan om 20:30u en zullen dan nog om 21:30u tot 23:00u trainen.

shh waar moeten jullie vandaan komen?

Richard

• Richard

Ha Wickie,

Dan spelen wij zondag tegen elkaar. Aangezien wij op trainingsstage zijn kan ik wel 2 ploegen maken. We kunnen dan 2 wedstrijden spelen. Is voor jou een soort trial. of 4x 25min oid

We spelen dan in T Hazzo in Waalre. We hebben om 14:30u - 17:00u de zaal

Ik hoor graag van je via: richardrijkens@blue-solutions.nl

Van welke club zijn jullie eigenlijk?

gr Richard