Ik zet me geld op US
DWS, HWC, HERCULES, SATURNUS L, EHC gaan strijden om de laatste plaatsen
SATURNUS 72, SAVOSA, WESTLANDIA gaan voor de plekken 2,3,4
UNITAS, SNELWIEK leuke middenmoters
wat jullie vorig jaar presteerde is zeker geen slecht resultaat, dat heb je mij ook nooit horen zeggen!
Het enige wat ik zeg is dat ik jullie heb zien spelen en dat ik vond tegenvallen van wat ik verwachtte bij zo'n ‘makkelijke’ kampioen.
3 seizoenen geleden was het dios die ongeslagen promoveerde en die ging daarna in 1 keer door naar de hoofdklasse
(met geloof ik 1 verlies bij SOS). 2 seizoenen geleden waren het Hercules, EHC en Unitas die promoveerde en die hebben zich allemaal
heel makkelijk gehandhaaft. STERKER nog, ze worden dit seizoen al bij de toppers gerekend (afgezien van Unitas) dus dat waren
zeker ook geen slechte ploegen, dus als je het daarmee mag verglijken zijn jullie kwalitatief inderdaad minder sterk.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar westlandia wie ongeveer elk jaar steevast promoveert en weer degradeert
is gewoon net te laag voor de regioklasse. En ik weet dat jullie vorig jaar hoger zijn geeindigt als Westlandia
dus bewijs maar dit zaalseizoen dat ik het fout heb gezien.
Misschien iets het net die motivatie die jullie nodig hebben om er twee achter jullie te laten
Trouwens even tussendoor : Klopt het gerucht dat misschien Heerle ( vorig jaar hoofdklasse B ) dit jaar regio C gaat spelen??
Ja, van onderin.
Mijn voorspelling:
- HWC (Elk jaar net niet, dit jaar net wel)
- Hercules 3 (Sterk team met veel ervaring)
- EHC (Draaide vorig seizoen goed mee in de middenmoot, maar zullen dit jaar beter presteren)
- Saturnus Leiden (Idem als Hercules 3, behalve dan dat het team niet erg vol bezet is)
- Snelwiek 2 (Vorig jaar hoog geëindigd, goede subtopper)
- DWS (Goede speler kwijt geraakt, maar kunnen alsnog een aardig potje spelen)
- US (Ik ken het team niet)
- Unitas`63 (Rennen, rennen en nog veel meer rennen, maar zullen niet heel hoog eindigen)
- Savosa (Klein team met heethoofden, maar als ze het hoofd cool houden kunnen ze het een aantal teams toch knap lastig maken)
- Saturnus`72 (Zo lang er geen echte versterkingen naar Ridderkerk zijn gekomen, zullen ze weer flink in de problemen komen)
- Westlandia (Zullen met Saturnus`72 om de laatste plaats strijden)
Ik weet niet hie het zit met Heerle, maar als ze er bij komen schat ik ze tussen plaats 1 t/m 6.
Suc7
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?