Heren regio C! Wie wordt het?

• Dr.D

Ik zet me geld op US

DWS, HWC, HERCULES, SATURNUS L, EHC gaan strijden om de laatste plaatsen

SATURNUS 72, SAVOSA, WESTLANDIA gaan voor de plekken 2,3,4

UNITAS, SNELWIEK leuke middenmoters

• Giedd

wat jullie vorig jaar presteerde is zeker geen slecht resultaat, dat heb je mij ook nooit horen zeggen!

Het enige wat ik zeg is dat ik jullie heb zien spelen en dat ik vond tegenvallen van wat ik verwachtte bij zo'n ‘makkelijke’ kampioen.

3 seizoenen geleden was het dios die ongeslagen promoveerde en die ging daarna in 1 keer door naar de hoofdklasse

(met geloof ik 1 verlies bij SOS). 2 seizoenen geleden waren het Hercules, EHC en Unitas die promoveerde en die hebben zich allemaal

heel makkelijk gehandhaaft. STERKER nog, ze worden dit seizoen al bij de toppers gerekend (afgezien van Unitas) dus dat waren

zeker ook geen slechte ploegen, dus als je het daarmee mag verglijken zijn jullie kwalitatief inderdaad minder sterk.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar westlandia wie ongeveer elk jaar steevast promoveert en weer degradeert

is gewoon net te laag voor de regioklasse. En ik weet dat jullie vorig jaar hoger zijn geeindigt als Westlandia

dus bewijs maar dit zaalseizoen dat ik het fout heb gezien.

Misschien iets het net die motivatie die jullie nodig hebben om er twee achter jullie te laten ;)

Trouwens even tussendoor : Klopt het gerucht dat misschien Heerle ( vorig jaar hoofdklasse B ) dit jaar regio C gaat spelen??

• Elmo

ja Heerle speelt inderdaar regioklasse C. ik ken dit team verder niet. dus we zien het wel allemaal. kan me wel in Giedd vinden. Savosa heeft op mij ook geen bijster sterke indruk gemaakt. maar laat ze maar bewijzen dat ze het wel kunnen. ik denk dat ze te kort komen.

• matice

De psychologische oorlogsvoering begint in de regioklasse blijkbaar al ruim een maand van tevoren! Savosa zou zich bijna schuldig moeten gaan voelen dat ze gepromoveerd zijn! (:P)

• Eeuwige nummer 2

Dus dan is Westlandia helemaal kansloos als je vorig seizoen mag geloven…

• Giedd

nieuw seizoen, nieuwe kansen!!

niemand is kansloos!

• een speler

saturnus 72 kampioooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

nog niks gewonnen in de voorbereiding maar vol goede moed richting 12 oktober

• Draaibal

Ja, van onderin.

Mijn voorspelling:

- HWC (Elk jaar net niet, dit jaar net wel)

- Hercules 3 (Sterk team met veel ervaring)

- EHC (Draaide vorig seizoen goed mee in de middenmoot, maar zullen dit jaar beter presteren)

- Saturnus Leiden (Idem als Hercules 3, behalve dan dat het team niet erg vol bezet is)

- Snelwiek 2 (Vorig jaar hoog geëindigd, goede subtopper)

- DWS (Goede speler kwijt geraakt, maar kunnen alsnog een aardig potje spelen)

- US (Ik ken het team niet)

- Unitas`63 (Rennen, rennen en nog veel meer rennen, maar zullen niet heel hoog eindigen)

- Savosa (Klein team met heethoofden, maar als ze het hoofd cool houden kunnen ze het een aantal teams toch knap lastig maken)

- Saturnus`72 (Zo lang er geen echte versterkingen naar Ridderkerk zijn gekomen, zullen ze weer flink in de problemen komen)

- Westlandia (Zullen met Saturnus`72 om de laatste plaats strijden)

Ik weet niet hie het zit met Heerle, maar als ze er bij komen schat ik ze tussen plaats 1 t/m 6.

Suc7

• Draaibal

Het programma is eindelijk bekend, met mooie openingswedstrijden!

Zaterdag 10 Oktober:

20:00 –> EHC - Saturnus Leiden

21:00 –> DWS - Saturnus`72

Zondag 11 Oktober:

13:15 –> Hercules 3 - Heerle

14:40 –> HWC - Unitas`63

15:00 –> Westlandia - Savosa

15:20 –> Snelwiek 2 - US

• Bak

“Saturnus '72 blijft erin door het hars-verbod en de Nivea-strandbal, waarmee gespeeld word.”

:D

Zit zeker wel een kern van waarheid in!