Heren regio C! Wie wordt het?

• Giedd

Ondanks er nog geen programma bekend staan op de nhv site begint op 11 oktober

toch weer het spektakel in de regioklasse C! Deze teams doen daar aan mee :

- Snelwiek 2

- DWS

- Saturnus Leiden

- Saturnus`72

- HWC

- EHC

- Savosa

- Hercules 3

- Unitas`63

- US Amsterdam

- Westlandia

Jullie missen ongetwijfeld Des'72 op deze lijst maar zoals bekend is deze teruggetrokken uit de regio c!

Mijn voorspellingen :

Snelwiek 2 : Aangezien Snelwiek 1 (de jonge pikkies) het vorig jaar knap lastig hadden in de een schaduwpoule gaan ze dit jaar alles wat meer mixen.

Geen idee met welk team ze dit jaar aan komen treden, denk dat ze een hoge middenmoter zullen worden.

DWS : Jonge ploeg en zeker potentie. op dit moment nog te zwak om mee te draaien in de top van deze klasse. Zal ook blijven steken op

een middenmoot plaats.

Saturnus Leiden : Oude ervaren ploeg, speelt al jaren lang in de regio c en dat vinden ze verder helemaal prima naar mijn idee. Vorig jaar een een goed seizoen gedraaid ( afgezien van die paar wedstrijden dat iedereen op vakantie was) ! Denk dat ze rond de vijfde/vierde plek eindigen.

Saturnus'72 : Enigste reden dat deze ploeg nog regioklasse speelt is omdat Northa nog zwakker bleek te zijn. Dit jaar wordt het voor de tank en co weer flink aanpoten om te blijven hangen! Mogen met Savosa en Westlandia gaan strijden ervoor!

HWC : Jarenlang zitten ze in het top van het klassement maar lukt het steeds net niet om te promoveren naar de hoofdklasse. Dit jaar lijkt er geen flinke uitschieter tussen te zitten (evenals vorig jaar) dus misschien lukt het! Kijken hoe oud speler en nieuw trainer Richard het er van af brengt!

EHC : Vorig jaar prima in de middenmoot geeindigt na promotie het jaar erop! Jonge ploeg en speelt lekker in de regio C. Zal iets meer vooruitgang gaan boeken

ten opzichte van vorig jaar maar zal neit hoger komen als een vijfde plek!

Savosa : Gepromoveerd uit de eerste klasse. Ik heb ze zien spelen en ben niet erg onder de indruk van deze ploeg. Afgelopen jaren waren diegene die promoveerde kwalitatief zeker beter! Denk dat ze in hun handen mogen knijpen als ze niet meteen weer eruit vliegen!

Hercules 3 : De oude rotten uit Rijswijk. Zullen dit jaar ook weer hoog in de middenmoot gaan strijden en af en toe eens flink punten afsnoepen van de ‘grote’

ploegen ( als ik daarvan mag spreken ) Denk dat ze uiteindelijk derde zullen worden.

Unitas'63 : Vorig jaar lange tijd zonder de bepalende speler moeten spelen wat de tweede seizoenshelft punten heeft gekost! Toch makkelijk blijven hangen na promotie. Denk dat Unitas richting de middenmoot gaat werken dit seizoen!

US Amsterdam : Werkelijk geen idee, nog nooit van die club gehoord hiervoor. Enigste bekende is dat ze zijn gepromoveerd uit de eerste klasse. Durf hier weinig over te zeggen!

Westlandia : Eveneens gepromoveerd maar zal moeten knokken om erin te blijven.

1 HWC

2 Snelwiek 2

3 Hercules 3

4 Saturnus Leiden

5 EHC

6 DWS

7 Unitas

8 US

9 Westlandia

10 Saturnus'72

11 Savosa

Hoop dat het weer een heerlijk seizoen wordt met veel geouwehoer hier op het forum elke week!

Wat is jullie mening?

• narfy

Hercules 3 en Hercules 2 draaien om in de Regioklasse, zodat Hercules 3 Hellas 3 achterna kan (zet hem op, Heineken)…

Om het kampioenschap zullen HWC, EHC en Snelwiek 2 gaan spelen, waarbij ik EHC de meeste kansen toedicht, gezien de leeftijd en potentie (mits iedereen heel blijft en er af en toe getemporiseerd wordt bij een voorsprong). De nieuwkomers zullen gaan strijden om niet te degraderen. Saturnus '72 blijft erin door het hars-verbod en de Nivea-strandbal, waarmee gespeeld word.

• Heineken

Hercules 3 blijft gewoon in de Regio C, dus de ouwe rotten blijven gewoon op hun plekkie. Maar bovenin zal het zeker spannend worden.

Narfy ik ga je vrijdagavond ff bellen, dan gaan we ff afspreken en kijken of jullie echt Hoofdklasse B waardig zijn!!!

• de coach

volgens mijn komt heerle in de regio c erbij er waren in iedergeval geruchten

snelwiek 2 gaat het goed doen dit seizoen veel oude spelers van des naar dit team toe gegaan denk dat ze veel kans maken om het kampioenschap om zo de aansluiting met haro te krijgen

ehc jonge goed handballende ploeg die het ver gaat schoppen dit seizoen. eindige bij de bovenste 3

dws: ploeg met veel opvliegerige karakters als de coach de ploeg in het gareel kan houden kunnen ze in de bovenste regione eindige

hercules 3: ja ligt eraan hoe en met welk team ze voor de dag komen

hwc: gaat voor het kampioenschap de nieuwe trainer gaat er geheel voor hoop dat ze het waar kunnen maken

westlandia: leuke jonge ploeg die lekker snel handbal wil spelen maar krijgen het wel moeilijk in deze klasse

savosa; als ze compleet kunnen blijven zonder blesures doen ze mee in de middenmoot, maar wel een probleem dat ze moeite hebben hun mondje te houden

us amsterdam???????????????????????????????????????????????????

unitas: net als savosa en saturnus 72 een kleine selectie die als ze blesure vrij blijven een leuke snelle ren je rot ploeg hebben

saturnus leiden: blijven met gemak in de regioklasse maar spelen niet mee om de eerste 3 plaatsen

saturnus 72: kunnen niet meer terugvallen op de oude rotte uit heren 2 maar zullen het met een hele smalle selectie het dit seizoen moeten doen.

of het ze gaat lukken met wat voor bal dan ook zonder hars en met de tank wie weet

heerle als ze erbij komen gedegradeerd uit de hoofdklasse hebben een leuk en handballen team gaan mee draaien om het kampioenschap

• Pinoo

Kan jullie vertellen dat Hercules 2 dit seizoen in de regio C gaat spelen……

• D-anios

Snelwiek 2: Met alle aanwinsten (28 man voor 2 teams) zal snelwiek met HWC gaan strijden om de titel

HWC

EHC: Een goede derde, leuk jong team maar mist de ervaring om mee te draaien met HWC en snelwiek

DWS: Als alle talenten een echt team worden, blijven ze saturnus en hercules net voor

Hercules: De oude rotten vinden het prima en snoepen een hoop punten af van de top 5, maar laten ze ook links en rechts liggen.

Saturnus: idem

Saturnus 72, Westlandia, Savosa, US en unitas gaan strijden voor de onderste plaatsen, waarbij savosa als ze hun mondje kunnen houden hierbij hoog moet kunnen eindigen samen met unitas.

• BillC

Het zal bovenin idd gaan om de volgende verenigingen

Snelwiek <> DWS <> HWC & EHC

Goede middenmoters (de oudjes)

Hercules en Saturnus L.

Om de 7e t/m 9e plaats zulen strijden

Savosa <> Unistas'63 <> (denk) US Amsterdam

Degradatie kandidaten

Met stip Saturnus'72 en Westlandia (het team dat als eerste 4 punten bij elkaar sprokkeld blijft hangen)

• matice

Ik kan er geen zinnig woord over zeggen. We zien wel!

• Elmo

Ik wil US toch niet onderschatten. schijnt dat ze 3 franse spelers hebben aangetrokken waarbij er 1 van in de jeugdselectie heeft gespeeld van nationaal team. verder een redelijk handballend team naar ik heb mogen vernemen van iemand uit hun 2e team.

US heeft veel spelers van de uni en hoge school daar die op kamers zitten.

een zeker niet te onderschatten team. denk als snelwiek jong en oud gaat mixen dit voor het eerste een versterking is en voor het tweede een verzwakking. het oude harde 2e van vorig jaar kon veel wedstrijden winnen op ervaring en soms harde overtredingen. of de jonge gasten dit ook mee kunnen pakken is afwachten.

EHC jong team en zeker weer gegroeit na vorig jaar. verwacht dat zij een goed seizoen gaan draaien.

Hercules zullen we wel zien wat er voor geschoteld wordt. ook hier zie ik de oudjes als een sterker team dan de jonkies uit het 2e.

HWC is gewoon een degelijke ploeg die weer ergens bovenin zal meedraaien.

Westlandia moet oppassen niet te degraderen en zich snel aan het niveau aan te passen.

Unitas zal zich moeten proberen te handhaven. is er nog een totaal team van overgebleven?

Savosa, geen indrukwekkend team, zal denk ik kansloos laatste worden.

saturnus 72 zal thuis weer wat punten pakken dankzij de nivea bal ;) hehe :P

DWS verwacht ik ook hoog in de competitie als ze dit jaar ook tegen de oudere teams punten kunnen pakken.

ik kan iig niet wachten tot het zaalseizoen weer begint :) buiten is maar niks :)

• Wouter

WIj als SAVOSA zijnde moeten onze borst maar nat maken zo te horen, in ieder geval een mooie trigger voor ons en hopelijk kunnen we wat arrogante monden snoeren xD

''Giedd: Savosa : Gepromoveerd uit de eerste klasse. Ik heb ze zien spelen en ben niet erg onder de indruk van deze ploeg. Afgelopen jaren waren diegene die promoveerde kwalitatief zeker beter! Denk dat ze in hun handen mogen knijpen als ze niet meteen weer eruit vliegen''

Dan was het deze keer wel de zwakste poule ever aangezien we in 16 wedstrijden er maar 1 hebben verloren, weird.

Succes allemaal! Ik ken geen enkel team om eerlijk te zijn, dus we zien t wel!