programma 09/10 nog niet bekend op nhv

• doet er niet toe

Hoi

Wie weet het programma al voor het aankomend seizoen ‘09/’10??

Voor de Regioklasse dames!

Op de NHV site is er nog nix over bekend!! Vreemd..

Groetjes

• dave

vind het ook belachelijk lang duren…

• Febo

Ik denk dat dit de schuld is onze vrolijke incompetente competitieleider

• dave

Geachte heer, mevrouw,

Het programma zal eind volgende week bekend zijn en dan direct op de site geplaatst worden

Met vriendelijke groet,

Annemije Melse

Directie Secretaresse

Nederlands Handbal Verbond

net mailtje gehad

• Kledder

Dan al?

Verdikkie mooi op tijd zeg! Complimenten aan het NHV!

• blackface

kan natuurlijk ook aan d verenigingen liggen, die moeten van haar gemeenten de gevraagde uren toegewezen krijgen

• doet er niet toe

Dank je wel!

Maar dat het allemaal zo lang moet duren, is wel erg raar!!

Over een maand begint de competitie al..??

Maar goed, ik wacht maar weer langer af… ik zie het wel op het NHV verschijnen!

Groeten

• naomie

Ook ik heb de NHV gemailt, omdat ik het te lang vond/vind duren. Ik kreeg de reactie dat het de bedoeling was om ze 10 september op de site te zetten en naar de verenigingen te sturen. Helaas staat er nog steeds niks op. Als reden van de ‘vertraging’ geven zij aan dat een aantal verenigingen de gehuurde uren nog niet hebben doorgegeven.

• duidelijkheid

Tijdens de Bondsvergadering van 13 juni 2009, is het voorstel tot wijziging van de competitie opzet besproken. Hierbij heeft de vergadering besloten om, in tegenstelling tot het voorgestelde tijdspad, de uitvoering hiervan in een kortere periode te doen.

Na bestudering van de consequentie hiervan is gebleken dat dit in uitvoering zou inhouden dat voor het seizoen 2009 – 2010 alle regio klassen zouden moeten verdwijnen. Dit kan en is nooit de opzet van het oorspronkelijke voorstel geweest.

Het Bondsbestuur, heeft alle consequenties overziende, in haar vergadering van woensdag 02 september jl., besloten om de ingangsdatum te wijzigen, door de uitvoering één seizoen op te schorten. Het komende seizoen wordt gebruikt om deze aanpassing verantwoordt te laten plaatsvinden..

De nu geldende promotie en degradatie regeling vindt u onder “competitie, competitie 2009-2010”.

Deze informatie is ook op onze site te vinden, onder: NHV Landelijk, competitie, competitie 2009 - 2010.

Bron: website NHV Landelijk

• doet er niet toe

Het is gewoon belachelijk

Verenigingen moeten altijd alles optijd aangeven, doorgeven en inleveren!

De bond doet maar, wannneer het hun uitkomt. Jammer

Ik vind het niet meer dan netjes dat alle verenigingen het ruim van te voren weten.

Het weekend van 10/11 Oktober, dan begint het..

Dat is al over 4 weken

Maar goed, afwachten