Topper Aalsmeer

• cirkel

Heb je eens eens weer een (denk je) leuke handbalwedstrijd op tv op zondagmiddag en wat zie je?

Nauwelijks publiek!

Laat ik nu denken dat men in Alsmeer denkt een topteam te hebben waar het publiek op de banken gaat staan als men Europees mag spelen!

Het is beter bomvolle tribunes en geen TV dan TV met lege tribunes.

Het is geen handbalpromotie als handballiefhebbers zelf niet (meer) komen

• legend

hamdbal is echt een kleine sport zowel comm. als uitvoering

Als een goalie van bijna het 3e elftal nog keepen kan op dit niveau,

ik heb het over aalsmeer zegt dit genoeg.

• hexer

De uitslag was ook een goede afspiegeling van het niveau, je zou bijna zeggen niet afreizen naar IJsland……

• deksels

Had je naar Aalsmeer moeten komen Cirkel i.p.v. thuis in je luie stoel..

• fffddd

aalsmeer was bijna gelijk aan ijsland ze schoten alleen niks raak balen maar een kans hadden ze wel

• cirkel

Had ik graag gewild, maar ja, het werk, hè.

De pauzes zijn wel eens nuttig

TV is soms ook bedoeld voor mensen die niet kunnen…

Anders heeft uitzenden sowieso geen zin: jij was er wel dus en je kon lekker languit zitten in een luie stoel?

Plaats genoeg.

Nu kan ik wel een grapje maken over een IJslandse bank: niet doen dus.

• Sas

Bij de meeste clubs op welk niveau dan ook komt aan het begin van het seizoen weinig publiek. Dit heeft meer te maken met de intresse van het publiek. Kijk maar naar de wedstrijden aan het einde als het echt ergens om gaat, dan zitten de zalen afgeladen vol. Hetzelfde met de bekerfinale. Maar bij de 1e paar speelrondes zul je weinig publiek zien. De vaste toeschouwers en de trouwe supporters uitgezonderd natuurlijk.

• Pipo

Moet je zaterdag eens in Kwintsheul gaan kijken, Quintus-Hellas eerste wedstridj van het seizoen, reken maar dat daar een mannetje of 1000 zullen zitten..

• deksels

Ja er waren weinig IJslandse supporters:) FIQAS tegen Volendam zal ook drukker worden!

• nu-even-niet

Das “deksels” goed opgemerkt (tu)