Dat zijn nog een uitslagen, Loreal en Hurry Up zijn goed geraakt in de verdediging.
Met name Hurry up, 53 TEGEN!!!!
Is het klasseverschil zo groot met de 1e divisie?
Dit is niet het verschil tussen de eerste en eredivisie maar het verschil tussen de top 6 van Nederland en de overige ploegen in de eredivisie ( oh ja dat zijn er nog maar 4 namelijk HARO, Loreal, Hurry Up en Hellas).
Toch schandalig dat er maar 5 of 6 echte eredivisie ploegen zijn. Ik zou voorstellen de aantal ploegen in de eredivisie nog minder dan 10 te maken dan hebben we over 2 jaar nog maar 3 topploegen.
In de bundesliga spelen ook maar drie of vier ploegen om de titel, dus niks terug brengen naar minder ploegen maar het aantal wedstrijden in de reguliere competitie opschroeven naar 34, 36 of 38. Groeit de sport in de breedte……
De laatste vijf degraderen en de ploeg die aan het einde van de rit de meeste punten heeft is kampioen.
Konitz gaf het al heel duidelijk aan na de overwinning op Volendam vorig seizoen in de Play-offs, “Deze competitie stelt niks voor, je hoeft er alleen maar in de laatste vier wedstrijden van het seizoen te staan”.
Als de laatste vijf ploegen direct degraderen gaat men veel harder voor de punten strijden.
Moest zelf even niet aan de bak dus maar kijken bij de collega. Keuze viel op Den Haag omdat in het voorprogramma de dames aan de bak moesten. En precies deze wedstrijd was (als enige) wel de moeite waard.
Wat ik bij de heren zag deed mijn broek van mijn ozo smalle taille zakken.
Bij de gasten was er géén geloof in eigen kunnen, maar positief als ik ben zag ik wel wat licht in de duisternis.
- Bij Haro miste ik enkele toonaangevende (ervaren) spelers.
- Zowel aanval (niet doelgericht) en verdediging (zoek) was zo bedroevend slecht, kan alleen nog maar beter.
- De “oude garde” van Hellas kwam conditie tekort en zo konden de jonge binkies laten zien dat zij zich tegen dit Haro
makkelijk staande kunnen houden (Hellas heeft altijd weer nieuw talent uit eigen kweek, hoe doen ze ut).
- Meest positief opvallende speler (of was hij de enige) was de keeper van Hellas die zich moeiteloos aan dit “hogere”
niveau heeft aangepast. Wel moet vermeld dat de opbouwers van Haro alleen daar schoten waar de keeper al stond.
Zal dus wel even duren voor ik weer naar Den Haag afreis. Zullen ze mij daar missen?
n.b.
Alleen positieve reacties worden door mij serieus genomen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?