advies gevraagd

• Balletje

Welke ballen zijn aan te bevelen om mee te spelen ZONDER hars?

Helaas waar, wij moeten er ook aan geloven. Wie speelt en traint er al een tijdje met een bal zonder hars? En welke bal heeft dan na een maand nog steeds goede grip?

Svp advies.. Merk, Type…..

Alexander

• Sjonnie21

Bel even naar Mill :p Daar zouden ze toch ervaring moeten hebben met dit soort zaken.

www.mhv81.nl

• kaboutertje

Pingpongballen

• Robdk

Dit is een hele goede bal:

http://www.handbalshop.nl/shop/product/1050/

Een teamgenoot heeft hem al een heel jaar, en hij heeft nog steeds de goede grip van het begin, heb hem nou zelf ook gekocht.

• kaboutertje

Was hij afgelopen jaar geblesseerd en dus zijn bal niet gebruikt?

• Robdk

Niet geblesseerd en altijd gebruikt…

Slechte ervaring mee gehad dan??

• pimpernel

zo'n bal bestaat niet

• holgerson

Wat een heerlijke antwoorden weer.

Er veranderd weinig de afgelopen jaren. Zodra het woord “hars” in één zin staat met het woord “zonder” zijn alle reacties te voorspellen.

Het is nu eenmaal zo dat het in ons kleine handbal landje de gemeentes bepalen over dergelijk beleid en niet de handballers. Ik neem namelijk aan dat iedere handballer het liefst een klevend goedje aan zijn handen heeft. Vanuit dit oogpunt is het misschien wel sociaal om handballers die door regels buiten de club om beperkt worden te helpen met gemeend advies. Zij willen immers ook op een zo goed mogelijke manier ( en ja dat is zwaar kl*te in vergelijking met handballen met hars) hun wedstrijden spelen.

Voor mij is deze bal een goede bal: http://www.handbalshop.nl/shop/product/1133/ ( en ja hij haalt het nooit bij een bal met plak)

• Harry Heroine

Mijn harige ballen.

• moaningmhyrtle

mmmmmmmm ik heb echt slechte ervaring met hars en ik speel zo een dertig jaar handbal.

ik heb het zonder geleerd en kan echt niet met hars handballen.

die bal blijft kleven en voor je het weet wordt je afgefloten omdat je de bal te lang vasthoud:P