oefenwedstrijden

• ashley

hallo,

wij zoeken dames teams voor oefenwedstrijden

zelf spelen wij in de zaal 2e klassen dus graag tegenstanders uit 1e klasse 2e klasse maar andere klasse is altijd te bespreken.

uit of thuis maakt ook niet uit.

vriendelijke groet

Ashley Poel

• ruth

Waar is het en van welke vereniging?

• ashley

sorry nou u het zegt heb ik dat er helemaal niet bij gezet wat slordig.

indus 67 in Rozenburg zuid holland

• Auke

Hoi Ashley,

Wij, dames EMM uit Middelburg (1e klasse Brabant) zoeken nog wat voor het weekend van 26/27 september. Wel in de zaal svp en 3 x 25 minuten als het kan, want wij spelen zelf niet op het veld.

Groetjes Auke

vanhinte@planet.nl

• ashley

hallo,

ik ga het proberen te regelen, kan niks beloven

eerst even kijken of we de zaal kunnen regelen.

groet

ashley

• Petra

Hallo Ashley,

Wij (dames 1 Eendracht (Utrecht) 2e klasse zaal) willen graag een oefenwedstrijd in de zaal bij jullie spelen op zaterdag 10 of zondag 11 oktober. Ik hoor graag of dit mogelijk is. Onze voorkeur gaat uit naar zaterdag 10 oktober en anders zondag 11 oktober het liefst in de middag. Ik hoor graag zsm van je.

Groeten, Petra

• Petra

Hoi Ashley,

Ik heb van de week gereageerd op jouw oproep. Wij willen graag een oefenwedstrijd spelen bij jullie op 10 of 11 oktober. Ik heb nog geen reactie van jou ontvangen. Zou je me alsjeblieft zo spoedig mogelijk iets willen laten weten. Wij zijn dan namelijk op trainingsweekend en als het niet kan bij jullie kan ik nog iets anders gaan regelen. Alvast bedankt en ik hoop dat het gaat lukken.

Groeten, Petra

• Linda

Hallo Ashley,

Wij, dames 3 van HV Hellas, willen graag in de voorbereiding een oefenwedstrijd tegen jullie spelen.

Het is mogelijk om deze wedstrijd in Den Haag te spelen.

Laat maar weten,

Linda

• ashley

hallo,

ik ga er hard achteraan morgen weet je het

groet

ashley

• ashley

hallo,

als het ook bij jullie kan dan liever bij jullie in de zaal.

dames 3 toch?

wanneer zouden jullie kunnen?

groet

ashley