HS Regioklasse A

• Kwe Ni

Dag allen,

Welke ploegen moeten het dit seizoen gaan doen in de noordelijke regioklasse?

In willekeurige volgorde:

E&O 3

Jahn II

Cabezota

Reehorst

S.V.B.O.

Hazewind

V en S

Cirkeltijgers

Cometas

Donar

D.O.S.

Hurry Up 3

Geef uw mening!

• Carlos TNT

Kampioen wordt reehorst, vindt het zo raar dat alle clubs uit de regioklasse b stappen, en wij er uit den haag terug krijgen… ik snap de achtergrond niet

• gentzel

Denk dat hurry-p 3 mee doet met de bovenste plaatsen, allemaal ex heren 1 spelers. We zullen het wel zien laten we het hopen op eem mooie handbal seizoen. met veel leuke derby s.

• Memo

DOS uit Emmer-compascuum zal hoge ogen gaan gooien. Nieuwe trainer, uitgesproken ambitie en een leuke jonge ploeg.

Als ze hun emoties in bedwang houden en niet exploderen dan doen ze leuk mee.

Reehorst zal ook graag boven in meedoen en E en O 3 zal wel weer een klasse apart zijn.

Van de andere ploegen verwacht ik niet teveel, Hurry up misschien thuis sterk maar uit verwacht ik er niet veel van.

• Kwe Ni

@ Carlos TNT

Reehorst wilde zelf liever niet naar deze regioklasse, maar is door het verbond hier geplaatst.

Redenen om niet in deze klasse te willen spelen, zijn de reistijden en vanuit een sportief oogpunt.

Aangezien de regioklasse volgend seizoen op de schop gaat, is het wel positief dat we makkelijker voor de plaatsen 1-4 kunnen gaan.

Voor de regioklasse B was die ambitie echter niet anders geweest.

• ik

Cometas is ook een goede ploeg!!

• henk

mijn top 4

1. v&s

2. Reehorst

3. Cometas

4. hurry-up