Nieuwe spelers Tachos?

• pannekoek

Is er al meer bekend over Tachos qua spelers etc? Weinig in de media geweest laatste tijd.

• Febo

ik voeg toe… al meer bekend over spelers EN trainer… want die coenders is naar internos als ik mij niet vergis… Toch weer die kerel van witte ster op het laatste moment…. We zullen zien…!

• Henkie

In ieder geval niet die kerel van Witte Ster want die is gestopt als trainer bij Witte Ster na afgelopen seizoen.

Ik verwacht dat het dit jaar weer vechten tegen degradatie zal worden voor de jongens uit Waalwijk.

Ik ben erg benieuwd wat voor team er staat aan het begin van het seizoen.

• Tjonge

Ik heb gehoord dat van Mierlo bezig is om de fakir van de Efteling als trainer te strikken. Ze zijn nog druk aan het onderhandelen over een nieuw vliegend tapijt met spoilers en dubbele uitlaat.

Ook schijnen de reus en klein duimpje al een oefentraining mee te hebben gedaan.

Nee…. het “sprookje”uit Waalwijk zal over zijn (helaas). Geen eigen jeugd er achter en teveel concurrentie uit de omgeving (bv. Internos) die wel een grote club en eigen jeugd hebben.

Nog 1 jaar tobben in de zware eerste div. Volgend seizoen volgt het nekschot!

• Febo

Maarja ze hebben geen jeugd dus waar moeten de nieuwe spelers vandaan komen. Als ze die nog niet aangetrokken hebben dan zullen ze zich toch heel snel moeten terugtrekken. Ze kunnen moeilijk met alleen jansen op doel de wedstrijden in gaan…

• Starter

Wat heeft Piotr Konitz voor Tachos betekend !!!!!!

Zien ze nu zeker !!!!

Piotr weg-Tachos weg !!!!! 20-jaar knap werk !!! Bedankt !!!!!

Gr.

• zozo

wat weet jij hier nu van?

slap gelul van je. Bedankt? wie bedank je??

• Starter

Hoezo slap gelul ? en wie ik bedank ?? Piotr natuurlijk want ,Tachos geef dat niet gadaan!!!!

Of wel ?????

• zozo

wat heeft tachos niet gedaan??

• wd4

vernomen van een tachos speler zelf…. 4 spelers van hv houten, en 2 van groene ster, en 1 van taxandria… En Gio Antonioli coach…

Ook is de hars voort verboden bij tachos en witte ster?….