Driekamp 26-9

• Wim Pluym

Hallo,

Ik ben trainer/coach van het tweede heren van PSV-handbal. Wij komen komend seizoen uit in de 1e klasse Brabant waar wij afgelopen seizoen nipt achter kampioen Artemis zijn ge-eindigd. Wij zoeken nog een 3e ploeg voor onze driekamp op 26 september in sporthal De Tempel te Eindhoven.

• Kwiek Hoogeveen

Hallo Wim,

Wij hebben op 12 september een oefenwedstrijd staan in Panningen en hierin komen wat wijzigingen i.v.m. een Europa Cup duel van het 1e team van BEVO. Kun je me mail op: staakshoogeveen@gmail.com

Mijn voorgaande mail werkt niet meer en daarom ben ik je e-mail adres kwijt. Toevallig zie ik dit bericht van jou, dus reageer ik maar even. Ik heb via het PSV e-mail adres ook al diverse mails verzonden, maar tot op heden geen reactie.

Ik hoop op hele korte termijn iets van je te horen i.v.m. deze plotselinge aanpassingen.

Groeten

Peter Staaks

namens heren 1 HV Kwiek

• Peter Staaks

Beste Wim,

Kun je met spoed reageren naar : staakshoogeveen@gmail.com

Betreft de wedstrijd tussen PSV 2 en Kwiek Hoogeveen op 12 september 2009 in Panningen. We kunnen niet meer in de hal spelen i.v.m. een Europa Cup wedstrijd van BEVO en daarom moeten we de wedstrijd verplaatsen naar 16.30 uur en spelen we in een andere hal in Panningen. Kun je mij hierover met spoed mailen op mijn nieuwe e-mail adres: staakshoogeveen@gmail.com.

Overleggen of dit voor jullie nog wel kan en/of een alternatief zoeken.

Groeten

Peter Staaks

namens heren 1 HV Kwiek