het begint weer met competitievervalsing

• gewoon toeschouwer

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Het gaat er niet om hoe Jopie zingt, maar wat Jopie zingt. En dat is gewoon de waarheid. Kijk ook maar eens naar het inhalen van de wedstrijden. Moet volgens mij op door de weekse dagen. Ook daar schijnt alweer de hand mee te worden gelicht.

• cirkel

als het ene team de 2e wedstrijd speelt, speelt de tegenstander al de 4e wedstrijd

vrijstelling vooor toernooi, anderen niet

wat is de waarde van het platform? hebben zij dit zo gewild of toegestaan en moeten we eens niet naar louw wijzen.

de clubs zitten toch allemala steeds bij elkaar? wat bespreken ze dan?

volgens mij willen ze alleen maar belangrijk zijn maar overzien ze niet de gevolgen van hun wensen of misschien wel eisen

en alle clubs houden hun mond (omdat ze er misschien zelf bijzaten?

• jopiedewit

je kan wel zeggen dat louw er niks mee te maken heeft,maar integendeel hij heeft dat dus wel. er wordt niet eens overleg met fortissimo gepleeg over het niet laten doorgaan van hun wedstrijd tegen de academie, krijgen gewoon een bevestiging en louw bepaalt toch de competitie. kijk ik naar het progaama van dalfsen, dan zie ik tot mijn verbazing dat zei pas de 9e spelen en dan weer pas de 26e, wel goede voorbereiding op hun 1e intenationale avontuur, en volgens mij bepaalt hier ook de competitie lijder, hij gooit tenslotte de wedstrijd tegen quintus eruit. Kwiek weet nog niet wanner de wedstrijd tegen hellas gespeeld moet worden , is er geen afspraak dat de wedstrijd altijd de week ervoor ingehaald moet worden, volgens mij bepaalt hier ook de competitie lijder. dus laten we ophouden met hem beschermen ,het is een aanfluiting voor de competitie in zijn geheel. de ene kan alles de ander helemaal niks. dus vandaar nijn negatieve inslag volgens sommige , maar de waarheid is hard helaas. dus bij deze veel succes.

• gewoon toeschouwer

Competitie lijder? Weet je niet beter of is dit een Freudiaanse verspreking ????

• jopiedewit

lijder beetje cynisch alles wat hij doet, doet de competitie pijn…..anders wordt het leider dan denkt hij helemaal dat die boven de regels staat, zo gedraag hij zich nu al

• cirkel

en, jopie, welke rol speelthet platform dan? hebben die dan zitten slapen of hebben ze gewoon niks te vertellen?

als sew en quintus wel vrij krijgen voor een (overigens fraai) toernooi dan hebben ze waarschijnlijk het juiste netwerk, maar zij zijn ook toch ook bij dat platform.

volgens mij is het platform gewoon plat en heeft geen form of gewoon de naam veranderen in platformaliteit