het begint weer met competitievervalsing

• gewoon toeschouwer

Het seizoen is nog niet begonnen of de eerste vreemde situatie vind al plaats. Fortissimo zou woensdag 26 augustus moeten aantreden tegen de handbalacademie. Deze wedstrijd wordt er nu uitgehaald omdat het voor de academiespeelsters te belastend zou zijn. Erg raar als je bedenkt dat er +/- 30 speelsters beschikbaar zijn. Zal mij benieuwen of de andere teams hun wedstrijden ook uitgesteld krijg om dezelfde redenen.

• hvlaan@hotmail.com

als internationals weg zijn mag een wedstrijd verzet worden…. het is pas vervalsing als de wedstrijd tegen een danig verzwakte academie wel gespeeld zou worden en de andere tegenstanders tegen een volledig team zouden moeten aantreden. uitstel geheel conform de reglementen volgens mij……

• Handbalfan

Maar dat is het hem juist. De internationals zijn op het moment van de wedstrijd niet in het buitenland. Sterker nog, ze zijn dan al enkele dagen in Nederland.

• (Duim)-Zuigertje

Zucht

• Toontjelager

Poehpoeh, hoeveel meiden van Papendal doen er eigenlijk mee met het Oranje wat nu in Hongarije zit?

Dat zijn er niet zoveel hoor, begrijp wel dat Papendal pas eind van de maand start, dus dat zou een reden kunnen zijn! Hoezo vervalsing :(

• Waarnemer

Nou die zijn al weer aan het trainen hoor B)

• jopiedewit

die beginnen toch met de trainingen op 1 september……maar dit heeft wel voordeel voor de andere club's, ook deze moeten nu vrij kunnen krijgen als ze vinden dat ze het te druk hebben. En ze kunnen uitstel vragen om met wintersport te gaan, tenslotte krijgt de “vereniging” handbal academie ook alle medewerking om wedstrijden uit te stellen……. ik vind de competitie leider wel heel sociaal hij denkt toch wel aan de vermoeidheid van de meisjes…. en het geeft maar weer aan dat er maar 10 zijn die kunnen handballen, en de andere 16 die thuis zijn alleen meedoen voor spek en bonen. Maar alle jaren intensief trainen {16 uur in de week} werpt wel zijn vruchten af gezien de prestatie van afgelopen week, ze hebben het veel beter gedaan dan andere jaren ……toch

• zondag

Jopie ik bespeur een behoorlijk sarcastische ondertoon in je bericht.

Maar ik ben het wel met je eens, er zijn inderdaad maar 10 speelsters die het eredivisie niveau aankunnen, anders hadden ze de wedstrijd tegen Fortissimo gewoon met de overige speelsters gespeeld.

En dan nog….. komen ze in de reguliere competitie bij de eerste 8, bakken ze er in de nacompetitie weer geen hout van, omdat dan de goede speelsters weer bij hun eigen vereniging moeten spelen.

Het ging er toch in eerste instantie om, om de speelsters van de handbalacademie veel wedstrijden te laten spelen, nou dit gebeurt maar voor een heel klein gezelschap,

Dus allemaal onzin die deelname van de handbalacademie aan de competitie.

• JOPIEDEWIT

het is toch waar, tot mijn verbazing zie ik dat de wedstrijden van quintus en sew zijn uitgesteld, en dat om een zeer belangrijk toernooi'tje. dat blijkt maar weer dat onze dames competitie niet zo belangrijk is. gezien een toernooi voorang krijgt. en het blijkt maar weer hoeveel invloed een competitie leider heeft (RIJE BEDANKT) nou ben benieuwd waar dit gaat eindigen dit seizoen, wat voor redenen er allemaal aangehaald gaat worden om wedstrijden te verplaatsen, tenslotte is de wedstrijd van fortissimo ook uitgesteld ivm rust voor de dames van papendal. ik snap alleen niet dat de overige club's hiermee zomaar accoord mee gaan, het lijkt me toch logisch dat je al dit soort uitstellingen niet zomaar accepteert…..hahahahaha het is echt een bende, tospsport. oh, ja misschien is het verstandiger dat de eredivisie platform per direct hiermee maar stop deze samenkomst(misschien voor de gezelligheid) heeft toch geen invloed, sterker nog het is onzin voor zo,n commisie of hoe je het ook mag noemen om daar nog tijd in te steken.

• (Duim)-Zuigertje

Ben jaloers op Jopie.

Zoals hij elke keer weer onze sport weet uit te dragen.

Nooit negatief, altijd weer een vrolijke noot.

Die Jopie toch.