Regioklasse B

• Op vakans..

Aangezien er verschillende meningen verspreid wordt, ben ik ook benieuwd wat de voorspelling is van de regioklasse B… Vooral met het laatste jaar voor de regioklassen…

White Demons 2

Hercules 4

Loreal 2

V.H.C.

Snelwiek

N.O.A.V.

Blerick

Jupiter '75

Ha-Stu

Heerle

Swift H

Artemis

Wat denken jullie?

• 9

1 tot 3: Jupiter '75, Loreal 2, Heerle (In willekeurige volgorde)

4 tot 9: VHC, White Demons 2, Snelwiek, Swift Helmond, Hercules 4, NOAV (In willekeurige volgorde)

10 tot 12: Blerick, Artemis, Ha-Stu (In willekeurige volgorde)

• Jean United

1. Jupiter '75: Wordt het dit jaar dan weer net wel?? Laat ons verassen..Denk eventueel wel de terechte kampioen.

2-5 (kan wisselen):

2. Loreal 2, als ze het gehele seizoen eens wat spelers krijgen van het eerste dan worden deze gasten een zwaar obstakel voor veel ploegen.

3. Swift Helmond: waren vorig jaar al aan een opmars bezig en hebben veel talent in de ploeg. Kunnen wel eens verassend hoog gaan eindigen na twee zware jaren.

4. NOAV: de verassing van het seizoen.

5. Heerle: Degradant uit de Hoofdklasse, maar regioklasse wint iedereen van iedereen.

6. VHC: stabiele middenmoter, krijgen nooit nieuwe spelers erbij en iedereen wordt ouder.

7. Snelwiek: gaan verassen met hun jonge ploeg, hebben een jaar kunnen rijpen.

8. White Demons 2: frank verschuren gaat weer knallen.

9. Hercules 4

10. Blerick: hadden vorig jaar al een leuke mix van oude houthakkers en jonge houtzagers..slaan weg naar boven in maar het is niet genoeg.

11. Artemis

12. Ha-Stu

• TrickyD

wat denk je zelf?

• cirkel

Ik zie steeds Hercules 4 staan.

Is het nu zeker dat zij hier komen te spelen?

In topics tijdje geelden schreef iemand dat Swift A daar bij komt nu Regioteam weg is.

Waar kan ik de juiste info vinden.

• toeschouwer

snelwiek gaat dit jaar iedereen verassen met een heel nieuwe team met hun nieuwe spelers gaan ze met twee teams voor het kampioenschap voor de rest wens ik iedereen een leuk en sportief zeisoen toe

• Carlos TNT

1. Snelwiek: zeggen dat ze kampioenskandidaat 1 zijn, ben benieuwd, eerste wedstrijd is meteen een heel goede graadmeter!

2. Loreal 2

3. SnelwiekJupiter, dit jaar net wel? hopelijk dit jaar wel een lang genoege adem, met 2 versterkingen

4.Heerle, krijgen het zwaarder dan ze denken

5.Swift helmond, hopenlijk dit jaar meer punten in de uitwedstrijden, wordt dan een gevaarlijke outsider

6.Hercules 4. (kan ook plaats 9 zijn)

7.White demons 2 (kan ook plaats 9 zijn)

8.NOAV, niet bekend, dus zal wel een midden moter zijn (kan ook plaats 9 zijn)

9.Ha-stu, zegt met ook niets (kan ook plaats 6 zijn)

10.Blerick, (kan ook laatste zijn)

11.Artemis (kan ook laatste zijn)

12. VHC, danig verzwakt dit jaar ( kan ook iets beter zijn)… al gun ik de mannen dat ze erin blijven (scheelt een hoop reistijd)

• cirkel

Heerle is naar Regio C of D overgezet en Swift A 2 komt in Regio B erbij.

Dat heb ik gisteren gehoord. Klopt dit?

• Tjonge

Hallo Cirkel!

Volgens mij is het zo dat Heerle naar de regioklasse C gaat! Swift A2 neemt deze plek in.

Hercules 4 blijft in de regioklasse B. Ongelofelijk maar waar en raar?

• brabander

dat denk ik ook

denk dat snelwiek 1 en 2 hoge ogen gaan gooien

veel spelers erbij van des72 die gestopt zijn in de regio c

alleen jammer dat er weer een club zich terug moet trekken omdat ze te weining spelers hebben.