Hoofdklasse A heren

• nr8

leuk antwoord woutje.

• Tuit

Hellas 2

Nieuwegein 2

Achilles

Aalsmeer 3

Fortissimo

Vrone

CSV

Hurry up

Celeritas

VVW

HVBS

FHC

• Supersub

Nieuwegein 2

Hellas 2

Fortissimo

Aalsmeer 3

VVW

Vrone

Achilles

CSV

Hurry up

Celeritas

FHC

HVBS

Nieuwegein kampioen gezien de resultaten van afgelopen seizoen en dat de jonge mannen weer een jaartje ouder en wijzer zijn geworden.

Hvbs zal gezien hun leeftijd en inzet op de trainingen tekort gaan komen in deze competitie,denk dat ze een puntje of 4 halen.

Verder zullen de verschillen bij de andere teams klein zijn en kan iedereen van elkaar winnen.

Nr 8 denk je nog steeds dat je zonder inzet en gemotiveerde mannen resultaat gaat halen in de hoofdklasse,afgelopen jaar zijn jullie al gematst door andere teams die geen kampioen wilde worden maar zo werkt het niet in de hoofdklasse.

Groet

• Six

Is er trouwens al iets van een programma bekend?

Ik heb wel gezien dat de competitie 10 oktober al begint ipv 17 oktober!

• pinzitter

Fortissimo wordt de kampioen, Celeritas en Hvbs zullen degraderen.

Hvbs is met veel geluk kampioen geworden, hun team wordt met de minuut trager, tegen een beetje fanatieke ploeg zullen zij het onderspit delven.

Alle ploegen heel veel succes aankomend seizoen.

Groet, …….

• Woutje Wachtmans

Bij Fortissimo is die lange linkeropbouwer, die al die doelpunten maakt, toch weg?

• Supersub

Heb gehoord dat hij naar Hvbs gegaan is voor een appel en een haring,denk dat nummer 8 dat wel kan bevestigen?

Zonder die lange draaien ze ook mee in deze mickey mouse competitie!!!

• nr8

Dan moet hij wel over bijzondere handbalkwaliteiten bezitten willen wij haring geven voor een speler, dus nee.

We hebben al 3 linkshanders wat al een luxe is, dus een 4e zou teveel van het goede zijn.

Overigens vindt ik dit niet echt een Mickey Mouse poule, weet niet of de rest er ook zo over denkt??????

• Woutje Wachtmans

Het is een rechtshander… hij staat/stond linker opbouw. Ik heb ook ergens gelezen dat hij naar HVBS is gegaan.

• Woutje Wachtmans

Maar zonder die lange maken ze veel minder doelpunten.

Is dat trouwens een appel en een haring per wedstrijd?