1ste divisie vrouwen

• fan

gaat DSS het halen om dit jaar te promoveren?

• Miranda

DSS promoveert niet dit jaar. Wellicht over 3 jaar dan komt er een leuke lichting. Maar over de breedte genoemen komt de huidige selectie ondanks de komst van Sandra van Dijk van VOC tekort. Maar wie weet wat de concurrentie doet? Zoals ik het nu zie is het geen sterke competitie in de eerste divisie dames

• handbal fan

Je weet maar nooit ze zaten er de vorige keer dicht bij.

En dat der een goede lichting aan komt helemaal mee eens.

Maar ook de huidige selectie is goed het zijn jonge meiden die nog een hoop

kunnen en willen leren

• he

en de rest van de teams..?

• Toontjelager

Welke poule is wel sterk in de competitie? In iedere poule zijn het er maar 2 of 3!

Denk dat DSS wel hoge ogen gaat gooien, zijn ze misschien ook wel verplicht, gezien hun successen afgelopen seizoen, en ze zijn nu toch aardig versterkt met de 2 nieuwkomers!

En als het nog 3 jaar duurt voordat de jonkies overkomen dan zijn het geen talenten, want die worden wel eerder ingezet, geen idee hoe een DSS daar mee omgaat! De lichting die eraan komt is een leuke ploeg maar zijn ze dat over 3 jaar nog, vaak blijven er maar een paar speelsters over die voor een eerste team in aanmerking komen, maar dat geldt voor elke club!

• Me

Volgens mij is er over de eerste divisie niet veel te melden. Zou zelf wel een voorspelling willen doen maar ga me dit jaar voor het eerst oriënteren op deze divisie, weet er dus nog niet veel van. Ben juist benieuwd naar de mening van anderen.

• Sjaakkie#73

Ik denk dat de dames van Bevo hoge ogen gaan gooien in deze competitie!

• Tjonge

Ik schat dat de dames van Bentelo hoge ogen gaan gooien!

• ///

ik denk dat DSS de hoge verwachting niet waar kunnen maken.

UDSV gaat degraderen want de beste speelsters spelen bij fortissimo.

SEW gaat het ook wel goed doen omdat ze 12uur in de week gaan trainen.

Hcv90 heeft een nieuwe trainer en babbet zonneveld is weer terug maar daar integen missen ze wel annemiek verduin.

• me

SEW traint 12 uur?! Sow, dat ze zichzelf dan maar niet voorbij rennen. hihi

Maar eerlijk is eerlijk, de kans is groot dat het resultaat oplevert.