Oefenwedstrijden Dames en Heren regioklasse

• John

Hallo

Hv SVBO uit Emmen zoekt nog Dames en Heren (beide regioklasse) tegenstanders voor oefenwedstrijden in september/oktober.

We hebben in Emmen in onze eigen hal nog zaaluren vrij, maar kunnen ook bij jullie op bezoek komen.

Met vriendelijke groet

John

• gipin

De herenselectie van SV Baarn speelt eerste klasse, wij zijn nog op zoek naar een tegenstander uit de regio voor een oefenwedstrijd op zaterdag 17 oktober tussen 20:00-21:30 uur (3x25) kan ook, in Baarn.

• Peter

John,

Je bent welkom op een trial bij ons op 6 September.

Laat even weten of je geinteresseerd bent.

Peter Dijkstra

Hv Cometas

Leeuwarden

• John

Bedankt voor de reactie maar 17 oktober begint de competitie voor de Regioklasse.

Groeten

John

• John

Ik zoek nog steeds een oefenwedstrijd

30/8 heb ik nog vrij voor dames en heren.

6/9 heb ik nog vrij voor heren.

27/9 heb ik ook nog vrij voor dames en heren.

• KwiekHoogeveen

Hallo John,

Wij, heren Kwiek, hebben een oefenwedstrijd met jullie staan op vrijdag 25 sept.

Nu werkt mijn e-mail niet meer en ben ik je mailadres kwijt. Wat voor tijd hadden we afgesproken en kun je me je mailadres nogmaals sturen.

staakshoogeveen@gmail.com

bedankt

Peter Staaks

heren 1 HV Kwiek

• Silvia

Beste John,

Wij zijn ook op zoek naar oefenwedstrijden, wij komen alleen uit omgeving Utrecht vandaag.

Dames spelen in de zaal 2e klasse.

Is er bij jullie een gelegenheid dat je kan overnachten want wij willen er proberen een trainingsweekend van te maken.

Misschien kan jij mij mailen silviaarno@casema.nl.

Alvast bedankt

Gr. Silvia

• vincent

wij hebben wel intressen

geef anders even wat datum's door waar op jullie kunnen liefst op zaterdag gezien de afstand!

dan ga ik kijken of iedereen kan

want is voor ons wel stukje rijden wij komen uit weesp en zijn we-have hs1

met vriendelijke groet vincent hoving

• Ikea

Zondag 6 september van 14.45 tot 15.50 uur kan bij ons UGHV te Ulft. (Gelderland, bij Doetinchem)

Ons herenteam is afgelopen jaar uit de regio gedegradeerd, we spelen graag tegen een regioklasser.

Heb je interesse, dan horen ik dat graag!!

Groeten Martijn

(robhiphop@hotmail.com)