HOOFD KLASSE B HEREN
V en L
Gemini
vd Voort/Quintus 2
Atomium '61
Regioteam CAD2M
SOS/Kwiek Sport
Sittardia
Hellas 3
D.I.O.S.
Wings
Witte Ster '75
Jawasport/Ventura
Geef Quintus 2 de beste kansen voor het kampioensschap……….. een hoop spelers die vorig jaar eredivisie ervaring op hebben gedaan en nu uitkomen in het 2e zijn simpel te goed voor de Hoofdklasse.
Sittardia en V&L weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen, jongjong Limburg Lions soms?
Onderin gaat het leuk worden, hier gaat het overgewaardeerde Sos/Kwieksport (vorig jaar 2e HK A het heel moeilijk krijgen, en gaat strijden met DIOS en Gemini tegen degradatie uit de HK B.
Ik verheug me ook weer zwaar op de Limburgse derby!!!
V&L brengt een dezelfde ploeg op de been als waarmee ze vorig jaar kampioen mee zijn geworden, aangevuld met de afvallers van Lions 2. In ieder geval een ploeg met vele jaren eredivisie-ervaring en een mooie aanvulling van jeugdig elan.
Sittard had het volgens mij vorig seizoen al moelijk in deze klasse en kon ternauwernood nog het vege lijf redden door het oproepen van de oude garde. Dit jaar zullen ze het nog zwaarder krijgen denk ik, aangezien de oudere garde ditmaal niet klaarstaat om de kar te trekken (naar het schijnt).
Verder ken ik de ploegen niet en zullen we zien na de eerste competitieheflt…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?