Wat denken jullie?

• Thea

Wat denken jullie dat de eindstand van de eredivisie bij de mannen gaat worden? Ik denk:

1 E en O Playoff groep A

2 Aalsmeer Playoff groep B

3 Bevo Playoff groep B

4 Hellas Playoff groep A

5 Volendam Playoff groep A

6 Limburg Lions Playoff groep B

7 Quintus

8 HAR&O

9 Hurry Up

10 Loreal

Dan denk ik dat de winnaars van de Play Off groepen E&O worden en in de andere groep Bevo, die revanche op aalsmeer nemen. Dan wordt de finale Bevo-E&O, en dan weet ik niet wie gaat winnen, het zal daar heel spannend worden.

• Supporter

Finale wordt Aalsmeer - E&O. Aalsmeer kampioen.

Onderin krijgen Hurry Up en HAR&O het heel lastig. De belangrijkste spelers zijn er vertrokken. Loreal zal wederom (met name thuis) verrassend gaan presteren.

1 E en O Playoff groep A

2 Aalsmeer Playoff groep B

3 Bevo Playoff groep B

4 Hellas Playoff groep A

5 Volendam Playoff groep A

6 Limburg Lions Playoff groep B

7 Loreal

8 Quintus

9 Hurry Up

10 HAR&O

• GS

Denk het volgende:

1 Aalsmeer (nog steeds een hele brede selectie en hele goede keepers)

2 Volendam (hoewel zonder Beers, nog wel heel veel kwaliteit en wellicht hongeriger na weer geen titel)

3 E&O (goed versterkt, maar kunnen ze de favorietenrol aan?)

4 Quintus (Winnaar van de transferperiode en Romeijn)

5 Lions (Minder gevestigde orde, meer talent, dit jaar ongeveer zelfde positie)

6 Bevo (Klein stapje terug door een wat zwakkere bank dan vorig jaar)

7 Loreal (Verwacht wel wat verrassingen in het eerste jaar na 2x promotie)

8 Hellas (Veel routine ingeleverd, wel wat goede jongens terug, overgangsjaar)

9 HAR&O (Dit jaar geen bank meer, Bepalende spelers weg)

10 Hurry Up (Hoop dat ze het redden maar schat de andere ploegen gewoon beter in)

• GS

Hebben jullie zo weinig vertrouwen in Volendam? Over de liefdesperikelen van hun grote held zullen ze toch wel heen komen? Of hebben jullie geen vertrouwen in de heer Vlijm? Schat die toch wel vaardig in en meer een winnaar dan de vorige coach, welke beter is in opleiden (nu dus juiste plek) dan in presteren.

Natuurlijk weegt het stoppen van Beers zwaar, maar zo zwaar……

• fietspad

hebben ze nou de play off regeling weer veranderd of ben ik de enige die oplet. het laatste dat ik heb gelezen is dat de eerste 6 in één poule gingen spelen voor 2 finaleplekken…

• Bakero

Quintus in de top 6. Zeker na aantrekken van Arjan Stuiver.

• Drlexxox

1 Aalsmeer (Duidelijke de beste, nog steeds een hele brede selectie en hele goede keepers)

2 Volendam (nog steeds een zeer brede selectie met nog meer motivatie voor een prijs)

3 E&O (goed versterkt, maar hoe spelbepeland wordt de middenopbouw ipv Rolander)

4 Quintus (Winnaar van de transferperiode, lang geblesseerden terug en Romeijn)

5 Lions (Zoveel geld, zo weinig teamgeest, geen prestaties meer talent, dit jaar ongeveer zelfde positie)

6 Bevo (Klein stapje terug door een wat zwakkere bank dan vorig jaar)

7 Loreal (Gomes moet Vernooy gaan dienen, kan die goed. Aardig team)

8 Hellas (Veel routine/karakter ingeleverd, jongens die terug zijn: karakterloos, overgangsjaar)

9 Hurry Up (Mindere brede selectie dan 1e jaar eredivisie, zal lastig worden)

10 HAR&O (Iedereen weg,geen eredivisiewaardig team meer, Tadey nog herstellende)

Commentaar op de andere voorspellingen: Thea en Supporter;

- HELLAS zo hoog??!! Die waren deze nacomp. al bagger, nu moeten ze zelfs zonder van Schie.

- Volendam, vijfde? Die groep heeft na het verlaten van Beers en Schagen nog steeds erg veel kwaliteit in de groep zitten, veel meer dan bijvoorbeeld Hellas.

- Quintus 7 en 8ste? Kwalitatief zeer goede groep, alleen veel blessures gehad, met Stuiver Okkers Meijs en Jovanov goed ingekocht.

GS; ben het bijna volledig met je eens, heb alleen het commentaar wat aangescherpt;)

• GS

Schokkende correcties inderdaad, haha. Denk toch dat HARO boven Hurry-Up eindigt. Hurry Up heeft veel ingeleverd in het doel, vermoed ik. Als Mike dan ook nog gaat keepen…Tevens is die nieuwe linkshander een echte aanwinst bij HAR&O. De basis wordt dan best sterk.

• (Duim)-Zuigertje

HARO 1e 6

• Thea

Quintus kan inderdaad verrassen. Maar Hellas heeft Denis Saleh, een sterke speler, aangetrokken en ze hebben een heel hecht team. Bevo moet misschien een stuk kwaliteit inleveren, maar Roel Leenen is een goede cirkelloper, Floris Blom defensief heel sterk en Nicky Eimers ook een goede speler die nog jong is. Klemann is er ook nog, Peeters en Gaal zijn ook gebleven, en wat te denken van Bart Leenen, die een groot aandeel in het succes had. Ik zie die jonkies hun kans wel pakken, het is echt een jonge groep.