sew toernooi

• jopiedewit

Hoe is het mogelijk om een toernooi te spelen/organiseren {kiddy world SEW} als er competitie ronde is, mag dit zomaar,of is dit in overleg gedaan met de bond, en hoe zit het met de desbetreffende wedstrijden die dan eigenlijk gespeeld moeten worden………een lachertje op top niveau, OKE amateur top

• Handjes

Als je Erik van der Wel heet (coach SEW) krijg je werkelijk alles voor elkaar.

Hij is volgens het NHV “een GOD” dus zijn wil is wet.

Niemand mag dubbel funcies bij het NHV, Erik uiteraard wel (afdeling ZHZ en Talents)…..en nu weer (Talents en SEW). Het klopt uiteraard van geen kant maar wie houdt hem tegen? Niemand.

• cirkel

jopie,

zou het kunnen zijn dat het programma eredivisie verschoven is?

we gaan toch niet naar china en dat is een competitiestop in december toch niet nodig?

volgens mij zou de competitie eerst op 24 aug beginnen maar de eerste 2 ronden zijn volgens mij verplaatst naar december

Dus zou de comp. pas begin september beginnen

Erik? Wel wel wel…..

dubbelfunctie? trainer is toch één functie? staat toch niet bij hoeveel clubs?

• jopiedewit

nou beste cirkel, volgens mij zijn de eerste 2 weekenden in december al bezet ivm eurpacup verplichtingen . want volgens mij word er aankomend seizoen meer wedstrijden doordeweeks gespeeld ipv in de weekenden, omdat ook de academie mee speelt, dus dat houd in dat er veel wedstrijden verzet moeten worden naar december….maar 1e en 2e kerstdag kan er ook gespeeld worden. en nog wat er is nog helemaal niks bekend dat de 1e 2 ronde's opschuiven. maar we wachtren af ik denk dat dit gewoon een eenmans actie is van sew en niemand van de bond {hoop ik } er van op de hoogte zijn.

• cirkel

van de Wel, wel wel

Maar Jopie dat hebben ze toch zelf graag gewild?

Wat is de rol van het eredivisieplatform dan?

Zij zullen daar toch mee ingestemd hebben?

Waar staat het toernooi van SEW dan aangekondigd?