Terugkomst van talent/flop Hagen

• Drlexxox

Zetten jullie ook je vraagtekens bij het terughalen/terugkeren van, te zwak bevonden, Remco Hagen? Volgens mij wordt er onterecht een beeld gecreeerd rondom hem alsof hij DE opvolger is van Mark Bult en HET talent van Nederland..

De uitspraak van zijn management (zal overigens wel zijn vader zijn, die wat bijklust als spelersmakelaar..diezelfde die voor diverse andere Nederlandse talenten geen geschikte club kon vinden) is typerend.

5 juni 2009 - “Remco Hagen terug naar E&O”

"Als reden voor zijn teruggang naar E&O geeft zijn manager aan dat Hagen, die nog tot 2010 onder contract stond bij de Duitse club, op een lager niveau zijn armblessure wil laten genezen.

- Ten eerste, als je als Nederlands talent bij Magdeburg een contract heb, wie levert die dan vrijwillig in tbv herstel schouderblessure? Net alsof ze bij Magdeburg geen fatsoenlijke medische staf hebben?! Z'n schouderblessure, in hoeverre ernstig als hij nu alweer met Jong-oranje kan meetrainen/spelen, moet dan rust hebben/wordt minder op de proef gesteld in Nederlandse competitie is dat de denkwijze van zijn management?

Iedereen weet dat hij de afgelopen maanden gestalt is bij andere Oberliga/Regionalliga teams omdat hij in het tweede van Magdeburg overbodig was (of was het zijn luie/lakse houding?) Het verschil tussen het niveau van Oberliga en Nederlandse competitie is overbrugbaar dus lijkt mij evenveel tegenstand :S

- Ten tweede, is het een redelijke arrogante gedachte, dat E&O een lager niveau handbal speelt dan de Oberliga-ploegen die hij het afgelopen jaar is tegen gekomen..en dat hij bij E&O dan wel even eenvoudig aan de bak komt. Met een lakse en luie houding zal dit niet mogelijk zijn aangezien hij geduchte concurrentie heeft van Iso Sluijters. Dit is volgens mij tevens een sneer, maar ook giganstische motivatie voor die jongen!

- Ten derde, vandaag op handbalstartpunt. Vriendin van Remco Hagen heeft vooral heimwee en het afronden van der studie. Zal dit de echte reden zijn voor het vertrek van de twee uit Magdeburg, aangezien hij doorhad dat hij bij Magdeburg geen potten kon breken door zijn handbaltalent/inzet en zij wel heel graag terugwilde…

Kortom weer een verrijking voor het Nederlandse handbal of de terugkomst van afgewezen talent met hoge zelfdunk gestimuleerd door zijn management.. Wat denken jullie?

• mart

waarom moet je daar vraagtekens bijzetten?

wat is er mis mee dat hij terugkomt.

Fabian van Olphen ging toch ook na een jaar terug naar nederland, omdat hij zgn. niet goed genoeg was.

zijn manager heeft toch Zwiers ook in duitsland zitten en had Stuiver bij Aurich, dus die snap ik ook niet helemaal.

Ik vind jou reacties beetje vergezocht, zelfs riekend naar jaloezie!

• Repelsteeltje

Waar maak je je toch druk om? Al zou het waar zijn wat jij vermoedt, vind je het niet behoorlijk kinderachtig van jezelf om iemand zo af te vallen? Wat win je ermee… Als hij in Duitsland niet kan aarden, is het toch fijn voor hem dat ´ie in ieder geval weer lekker kan gaan ballen. dit is een onnodige en onzinnige post.

• Thea

Ik vind het een goede keuze van hem, hij is (nog) te licht voor Magdeburg, en bij E&O krijgt hij concurrentie van Iso Sluijters, niet de minste! Dit kan een goede concurrentiestrijd worden waarbij de spelers zichzelf allebei gaan verbeteren, dan heb je 2 super rechteropbouwers en kun je er misschien 1 verkopen en dan heb je er nog een achter de hand. Slimme zet van E&O, die deze zomer zowiezo sterk in hebben gekocht!

• tinkiewinkie

Beetje ver gezocht dit, zelfs zover dat het zielig klinkt!

Meneer Hagen heeft wel geteld 2 wedstrijden mee gespeeld in de Regional liga,

Hij had gewoon een goeie concurent voor hem staan, so what?

Vriendin is net 18 jaar, dan klinkt heimwee niet zo gek in mijn oren, vind het al heel knap dat die 2 z'n stap gemaakt hebben!

En ze zijn nog jong, nu lekker gaan knallen Hagen, en over 2 jaar weer verder kijken!

toitoitoi

• yokohomo

ik vind het maar een raar verhaal!

ik had het hem en haar erg gegund(dat doe ik nu nog)

maar een paar dingen snap ik niet!

een niveau lager omdat je je schouder goed wil laten genezen (bullshit)

die manager is ook niet goed wijs

en dan kom je terug en dan ga je regionaal spelen?

dat snap ik niet!

je hebt zoveel in je mars?

kan ik een 50/50 inzetten

• Mark

Hey Pannekoek om maar eens in jouw termen te blijven

Inderdaad heel zielig allemaal wat je schrijft en dat Nota bene over iemand die uit je eigen regio komt!!

En erger nog je informatie klopt van geen kanten als ik de reacties lees, dus houd het bij feiten of vraag het hem zelf.

Die gast is 19 jaar en heeft op die leeftijd al meer meegemaakt met Jong Orange en het Nederlands team plus dat jaar in Maagdenburg dat jij ooit zou /had kunnen dromen.

Hoe gefrustreerd je hierover bent blijkt duidelijk uit je mail.

Maar goed we weten wie het zegt toch !!!

Hij is nu, om wat voor rede dan ook, wellicht tijdelijk terug, daar mag iedereen natuurlijk zijn eigen mening over hebben

Maar misschien heb je de ballen, om voortaan je naam erbij te zetten,

Want de volgende keer doe ik het voor je ,ik hou namelijk niet van Matennaaierei.!!!!

• Drlexxox

Hoi Mark,

ik heb met bewondering de reacties van de andere forumgebruikers gelezen. Overigens wel frapant dat alle reacties, behalve van Thea, geplaatst zijn door gebruikers die hiervoor nog nooit een “post” hebben geplaatst op dit gehele forum (bekenden?). Dit is een discussieforum waar mag worden gediscusseerd, over van alles en nog wat.. en iedereen is vrij in het onderwerp wat zij of hij aankaart.

En zo heb ik een kritische vraag geplaatst op dit forum, schaadt ik hier mensen mee?Mocht dat zo zijn (oprecht) sorry…maar een erg dikke huid heb je dan ook niet. Verder over mijn anonimiteit, dat is een keuze voor iedere forumgebruiker..als jij zonodig mijn IP-adres wil tracken en dan uitvinden dat ik vanuit de regio Zuid Holland post, dat vind ik wel een prestatie (je had ook mijn vorige posts kunnen lezen dan had je dat ook geweten).. maar je hoeft mij niet te gaan bedreigen op dit forum met het naamsbekendheid. Niet een erg nette manier toch?

• Mark

Beste Drlexxox,

Inderdaad heb je een punt niet netjes van mij mijn excuus hiervoor!!

maar zoals je zelf aangeeft in je mail is dit een discussieforum en nogmaals mag je natuurlijk je mening over zaken geven.

Maar wat je allemaal in je mail schreef lijkt het er heel sterk op dat dit persoonlijk is om die gast en vriendin te schaden. Het is wel een collega handballer, waar hij ook speelt. Ik lees elke dag dit forum en lacht vaak om de discussies maar ik vond dit dus te ver gaan vandaar mijn reactie!.

Ik hoop dat als je je mail nog eens lees jezelf ook tot deze conclusie komt.

Laten we het gezellig houden!!

• Smeichel

Goede keuze van Hagen om terug te gaan naar E&O, bij magdeburg had hij pech dat Hannes Lindt voor hem stond. Deze jongens is net wat ouder en heeft wat meer ervaring dan Hagen. Nu kan die bij E&O weer door groeien naar een totale speler, met goede concurentie van Iso Sluiters.

Goede zet van E&O om hagen terug te halen, ben benieuwd wat E&O gaat laten zien. Veel concurentie binnen het team, word mooi en effectief handbal denk ik.

Aan Drlexxox:

Misschien moet je eens vergeten wat die allemaal achterlaat en daarnaast kun je eens bekijken hoe zo'n mooi avontuur die nu weer tegemoet gaan. Hij is nog jong kan altijd weer terug keren naar het buitenland. Dit is trouwens nog goed voor de Nederlandse competitie ook.