Zetten jullie ook je vraagtekens bij het terughalen/terugkeren van, te zwak bevonden, Remco Hagen? Volgens mij wordt er onterecht een beeld gecreeerd rondom hem alsof hij DE opvolger is van Mark Bult en HET talent van Nederland..
De uitspraak van zijn management (zal overigens wel zijn vader zijn, die wat bijklust als spelersmakelaar..diezelfde die voor diverse andere Nederlandse talenten geen geschikte club kon vinden) is typerend.
5 juni 2009 - “Remco Hagen terug naar E&O”
"Als reden voor zijn teruggang naar E&O geeft zijn manager aan dat Hagen, die nog tot 2010 onder contract stond bij de Duitse club, op een lager niveau zijn armblessure wil laten genezen.
- Ten eerste, als je als Nederlands talent bij Magdeburg een contract heb, wie levert die dan vrijwillig in tbv herstel schouderblessure? Net alsof ze bij Magdeburg geen fatsoenlijke medische staf hebben?! Z'n schouderblessure, in hoeverre ernstig als hij nu alweer met Jong-oranje kan meetrainen/spelen, moet dan rust hebben/wordt minder op de proef gesteld in Nederlandse competitie is dat de denkwijze van zijn management?
Iedereen weet dat hij de afgelopen maanden gestalt is bij andere Oberliga/Regionalliga teams omdat hij in het tweede van Magdeburg overbodig was (of was het zijn luie/lakse houding?) Het verschil tussen het niveau van Oberliga en Nederlandse competitie is overbrugbaar dus lijkt mij evenveel tegenstand
- Ten tweede, is het een redelijke arrogante gedachte, dat E&O een lager niveau handbal speelt dan de Oberliga-ploegen die hij het afgelopen jaar is tegen gekomen..en dat hij bij E&O dan wel even eenvoudig aan de bak komt. Met een lakse en luie houding zal dit niet mogelijk zijn aangezien hij geduchte concurrentie heeft van Iso Sluijters. Dit is volgens mij tevens een sneer, maar ook giganstische motivatie voor die jongen!
- Ten derde, vandaag op handbalstartpunt. Vriendin van Remco Hagen heeft vooral heimwee en het afronden van der studie. Zal dit de echte reden zijn voor het vertrek van de twee uit Magdeburg, aangezien hij doorhad dat hij bij Magdeburg geen potten kon breken door zijn handbaltalent/inzet en zij wel heel graag terugwilde…
Kortom weer een verrijking voor het Nederlandse handbal of de terugkomst van afgewezen talent met hoge zelfdunk gestimuleerd door zijn management.. Wat denken jullie?