BEVO

• Thea

Er zijn een hoop jongens weggegaan bij BEVO, ik ben benieuwd wie er terug voor komt. Misschien voor de positie van middenopbouwer Nicky Eimers van HAR&O? Ik vind hem wel goed. En als rechteropbouwer Iso Sluijters of Bart Braecken misschien? Of weten jullie misschien spelers die goed bij bevo zouden passen?

• fietspad

eimers gaat naar duitsland, sluijters gaat echt niet weg bij e&o en braeken stopt op ‘t hoogste niveau. daarbij komt dat je voor de rechtsopouw natuurlijk nooit geen rechtshander gaat aantrekken die normaal gesproken op midden thuishoort. die 3 vallen dus alvast af. ik denk dat ze bij bevo gewoon ’n nieuw blik scandinaviers open moeten trekken om de ploeg op sterkte te houden. geld is dr daar volgens mij meer dan zat dus daar zal 't niet aan liggen. ze zullen alleen niet nog meer spelers moeten laten gaan, want dan veranderd de ploeg teveel en ben je, zelfs als het hier niet om de eeuwige tweede zou gaan, direct al aangewezen op een seizoen zonder prijzen.

• Thea

Nou, ik heb gehoord dat Eimers(van HAR&O) bezig was met bevo. Sluijters zou toch terug kunnen komen naar limburg? En van die scandinaviers denk ik niet, Martin Clemons Axelsson was altijd geblesseerd, Robbie Fasnacht ontsteeg het niveau in nederland en moest ook weg. En geld is er niet zat denk ik, de provincie hier in limburg geeft Limburg Lions en Wild Dogs 1,2 miljoen, en BEVO en Loreal krijgen niks. Dat klopt toch ook niet? En te veel scandinaviers is ook niet goed, want je hebt dan een taalprobleem. Niels Reijgersberg vond ik ook een goede speler. En wat je zegt van een rechtshander, Jimmy Castien van Aalsmeer is ook een heel goede rechteropbouwer die eerst ook linkeropbouw speelde. Of misschien kan Pim Augustinus de druk aan, of Merijn Haenen net als zijn broer omgeturnd worden.

• smeichel

Eimers zou heel goed kunnen maar ik heb gehoord dat deze jongen alleen al door heimwee was terug gegaan naar Rotterdam, zou deze het dan wel aan kunnen om helemaal naar panningen te gaan om het handbal, trouwens de oberliga die intresse in hem heeft getoond speelt Oberliga.. Dat is onder het niveau van de eredivisie, zal me benieuwen of hij daar heen wil. Sluiters gaat echt niet weg bij E&O.. kijk wat voor team E&O heeft volgend jaar.. Die kunnen een serieuze gooi doen naar de titel. Misschien nog een linksopbouw. Ik denk dat BEVO weer de tijd moet nemen en een nieuw team moet opbouwen, afgelopen jaar was de kans op een prijs hoog maar helaas WEER mislukt.

• Thea

Wat moet bevo met een linkeropbouwer als ze Ron Klemann(speelt Nederlands team) hebben, terwijl Bram Knippenberg onder 19 speelt, Luc van Roij defensief zeer sterk is en er ook nog jongens in de jeugd zitten die aardig goed zijn? Ze hebben ook Roel Leenen terug, maar ik denk dat E&O volgend jaar een grote kans op de titel maakt. En Dennis Saleh gaat naar Hellas, dus dat kan misschien ook omhoog.

• pieter

Maar midden opbouw mag wel versterking na weg vallen van die Zweed.

• Starter

Met trainer Konitz komt goed !!!!!!!

• GS

Toon Leenders: > Roel Leenen & Koppes (op termijn)

Arjan Haenen: > Pim Augustinus, Merijn Haenen en Dirk Peeters mogen knokken om twee plaatsen. Evt. de rechtshanders Luc van Roy, Knippenbergh als aanvulling op RO.

Fasnacht: > die gaan ze missen, de jongen die erachter zit komt wel maar duurt nog wel even voordat die bepalend kan zijn.

Bevo moet dus een goede middenspeler halen, die ook doelpunten maakt. Anders moet Klemann het te veel alleen doen in de opbouwrij (doelpunten zijn toch nodig).

Met een goede MO zijn ze klaar en doen ze gewoon weer mee met:

Gielen, Klemann, ….., Augustinus, Peeters, Leenen en Leenen. En op de bank nog steeds kwalitatieve jongeren en een prima trainer.

Komt wel goed daar………

• Fan

Hee die Thea, goed gegokt met Nicky Eimers (tu)

• PIPO

goed gegokt met eimers, maar zie dat van Roij en Gielen nog genoemd worden,

terwijl deze jongens toch echt een stapje terug doen naar Bevo2.

t zal een lastig seizoen worden worden voor de Heren van Bevo,