Ja je hebt gelijk, excuus voor het verstrekken van verkeerde informatie… Daar het in deze discussie ging over de terugtrekking van de heren van Groene Ster, graag weer ontopic…
Ik heb het zojuist ook gelezen. Uiteraard jammer dat Groene Ster moet terugtrekken. Maar volgens mij gaat promotie en rangordewedstrijden altijd boven degradatie.
Wat schetst dan ook mijn verbazeing dat het NHV het gedegradeerde Volendam2 weer gewoon in de eerste divisie plaast!
Dit kan en mag toch niet waar zijn dacht ik zo???
Volgens mijn is Gemini de enige rechthebbenden op deze vrij gekomen plaats.
Nee nog erger
Als Gemini zou promoveren moest de winnaar van de Regioklasse promotiewedstrijden ook promoveren.
En die zouden niet uit kunnen komen in de hoofdklasse B.
Dus wat is er makkelijker dan Volendam niet te laten degraderen zodat het regioteam naar de hoofdklasse A kan promoveren.
Dat er een klasse hoger een promotiewedstrijd wordt gewonnen om niets (Gemini) maakt dan niet uit
Het is werkelijk waar te belachelijk voor woorden!!!!
Die wedstrijden hoef je dus voortaan ook niet meer te spelen als hoofdklasse zijnde.
En dan vinden ze het bij het NHV raar dat het niveau in Nederland te laag is!!!
Hopeloos!!!
Dit vond ik op de site van Volendam. Het NHV gunt een plaatsje grrr rare zaak enne floormanager wat voor gronden zijn dat dan, ben wel benieuwd.
Datum: 09-07-2009
Bron: Bestuur NHV en HV KRAS/Volendam bestuur
Door de terugtrekking van Groene Ster heeft het NHV besloten KRAS-Volendam Heren 2 een plaatsje te gunnen in de eerste divisie in de competitie 2009/2010.
Volgend jaar zal KRAS-Volendam dus vertegenwoordigd zijn in de eredivisie en eerste divisie!
Ik snap de promotie van deze teams ook niet. Vorig jaar werd er niets geschroven, omdat het te laat was, en nu gaan ze wel schuiven.
Er waren toch regels dat na een bepaalde datum niet meer geschroven ging worden.
Vorig jaar trok BFC zich ook rond deze tijd zichzelf terug en werden de poules ook niet aangevuld.
Weet iemand hoe dit zit? Of is dit weer een eenmansactie van onze grote vriend R.L?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?