Van Schie naar E&O, goede of slechte keus?

• Smeichel

Wat zijn jullie meningen hier over, maakt van Schie een goede keus door naar Emmen te verhuizen of had die beter bij hellas kunnen blijven.

Mijn mening is dat hij een goede keus voor zijn ontwikkeling heeft gemaakt.

• knikeend

Lijkt me wel…. Veel trainingsuren, onder de beste trainer van Nederland!! Hij wil graag verder in het handbal, dan kan je volgens mij het beste in Emmen zitten. Zijn toch veel buitenlandse ploegen die E&O altijd in de gaten houden.

Kwak

• Ollekebolleke

Goede keus voor wat betreft de verdienste en trainingsuren. Over de toptrainer valt nog te twisten, Alex is naar mijn inziens ook een goede trainer die met Aalsmeer wel de title pakte.

• AB

Als je kijkt naar wat er zich nu afspeelt bij de Hellas herenafd. zou ik ook weggaan, tijdens de trainingen sta je met mensen die net aan een bal kunnen vangen en terug spelen, hieruit willen ze dan spelers recruteren voor het 1e heren team of top team Den Haag, hoe het ook mag gaan heten? Leon het beste….. hopelijk binnenkort een aanbieding uit een zonnig Europees land.

• Knikeend

Zeker weten knap van Curescu! Maar een trainer die 4 seizoenen achter elkaar kampioen wordt met 2 verschillende ploegen, en met dit E&O bij de laatste 4 van NL hoort…. Maar goed, keuze blijft goed! Denk dat Hellas niet ver komt volgend jaar.

• blabla

Met de spelers die E&O nu haalt gaan ze aankomend seizoen hoge ogen gooien denk ik. Zeker goede keuze van Leon van Schie hij gaat er zeker op vooruit

• fluit

Nou, als je ziet wat Alex,als grote onbekende in nederland, de afgelopen jaren bij Wings en Aalsmeer gedaan heeft, en natuurlijk Peter P. is in onze nederlandse handbalwereld zowel als speler, dan wel als trainer, een begrip, maar als je ze moet clusteren als top clubtrainers, dan hebben we er hier maar 4( ja het rijmt) Portenger, Romein, Curescu en Schulte, maar dat wil niet zeggen dat verbonds trainer ook een topper zullen zijn.

• koppiekoppie

Als je Beers,Kersten,Cappel,Jaspers,v Limbeek,Schagen,Jansen,Koenders koopt wordt iedereen kampioen.

Geld ook voor Schulte.

Ik ga voor Curescu!

• Ballenvanger

Peter Portengen is wel even wat beter, niet iedereen wordt zomaar kampioen. Je zag het de laatste 2 jaar. Volendam had de breedste/beste selectie, toch moet je een persoonlijkheid hebben die er een team van maakt. En niet iemand zonder uitstraling.

Goede keuze van Leon, belachelijk dat hij trouwens niet altijd bij het NL team zit. Ik weet wel dat hij van grote waarde kan zijn.

Maar dat is weer een andere discussie.

• Sjeits

Konitz