Wangedrag nieuwe trainer Nieuwegein

• handbal fan

Leuke en sportieve wedstrijd tussen Nieuwegein - Loreal

Helaas weet 1 persoon zich niet te gedragen en rent onder de wedstrijd het veld op en probeert Loreal spelers te intimideren. Nieuwegein zal blij zijn met zo'n nieuwe trainer.

Wat mij betreft direct de laan uit trappen en toegang tot alle handbal velden verbieden.

• jopiedewit

niet wegsturen hij heeft er heel lang overgedaan om erbij te komen, tot vervelends toe……en trouwens hij mag toch wel het veld in want hij is god…..of liep hij niet in het wit

• Liefhebber112

Die vieze Rotterdammer me zijn string!!!!

Als een bestuur van welke handbalvereniging inNederland het gedrag van deze “trainer” wat hij gisteren liet zien zijn ze dom!!!!!

Handbal hoort niet zo te zijn, zelfs niet alsje de nieuwe trainer wordt…wat en loser actie!!!! Laat die man nooit meer wat met handbal te maken hebben hebben, TE MONGOOL!!!!!Oprotten, ANTIHANDBALLER!!!!!! JIJ BENT NIETS WAARD VOOR T HANDBAL IN NEDERLAND< TERCHT DAT JE UIT DE ZAAL BENT GEZET!!!!!

Nieuwegein bestuur, ik hoop dat jullie hier iets aan doen, voor dit soort acties zijn scheidsrechterers te zeldzaam!!!!!!!!!!!!!!

• fluit

of in een groen adidas trainingspak

• KARELTJE

Past wel in het rijtje trainers die ze gehad hebben.

• Grote trom

Nou liefhebbertje,

Gezien je taalgebruik hoor je ook niet thuis op de handbal velden. 112 zal zeker niet je IQ waarde zijn. Of het moet achter de komma zijn…

• jopiedewit

wat een super trainer krijgen de heren van nieuwegein, Hij heeft gezien dat de jongens helemaal tektisch en kwa coaching niks hebben mee gekregen….dus van de deijsel en oosterbrugge jullie hebben er echt helemaal geen kaas van gegeten. hij gaat nieuwegein helemaal weer terug brengen want…..luister want hij gaat ze aanpakken zoals ze dat zelf willen, ja ja desnoods op een macho manier…….een geweldige trainer coach deze man hij heeft in ieder geval wel zelfkennis hahahahaha dit is echt om te lachen…….misschien kan hij beter gaan coachen of een vorm van begeleiding gaan doen bij een of andere opvang centrum van hang jongeren pfffff wat een blaaskaak.

• Flodder

achja je ken net zo goed dan ook bijna elke speler uit de zaal zetten, tegen woordig doet niemand meer normaal . Neemt niet weg dat de actie schandalig is maar, het zal allemaal maar frustrerend zijn wat je voorganger heeft achterglaten

achja emotie, blijf je houden

• KARELTJE

Nieuw bestuur, kan gelijk optreden. Je voorganger belachelijk maken, door de scheidsrechters de zaal uitgezet worden. Als nieuw bestuur gelijk een daad stellen kan een optie zijn, maar ze zijn blij dat ze iemand hebben ben ik bang voor.

• dirk pieter

handbal is emotie, toch….. Tuurlijk een tikkeltje overdreven, maar kom op…

Niels en Ferry weten er ook altijd een potje van te maken…. beetje jammer, want dat komt dan uit voor ons land in de internationale sferen…

slecht koppel, maar toch krijgen ze altijd de belangrijkste wedstrijden…

en liefhebbertje112 >> ga eerst eens terug naar school… zorg dat je van de luiers af bent en ga dan hier iets neerzetten.