Bondscoaches?

• Smeichel

Portengen zou niet op de bank zitten als die niks te vertellen heeft. Zo gek vind ik het selectie beleid niet, er staan een goed stel speelsters.. Alleen moeten ze 't wel laten zien.. Maar ik denk niet dat speelsters van VOC een aanvulling zouden zijn bij dit oranje. Ookal zitten hier een heleboel fans van schulte en co.

• cirkel222

Als we de wedstrijd terug kijken moet je jezelf afvragen of er wel geselecteerd word op talent, kwaliteit, ik heb 4 verschillende Cirkelspeelsters gezien tijdens deze wedstrijd ???

Cox, Paap, Schnelder en Lamein ???? En Deen van VOC, zou dan onder moeten doen voor deze 4…….., volgens mij is de coach er nog niet uit wie zijn CS moet zijn. Deen laat al 2 seizoenen lang zien een ware plaag te zijn voor elke tegenstander, daarbij ook internationaal haar mannetje kan staan, maar nee we roepen Schnelder erbij op het laatste moment ?? Super voor Schnelder natuurlijk, maar is het ook terecht als we kijken naar de prestatie's………, hoe word er geselecteerd, iedereen doet het op zijn manier en eerlijk is eerlijk ook bij het handbal staan de beste coaches natuurlijk op de tribune en zitten niet op de bank, maar waarom Deen niet geselecteerd was is voor mij echt een vraagteken, maar misschien kijk ik wel door een groene bril.

Cirkel

• Ollekebolleke

Selecteren doe je volgens mij op kwaliteit. Maar als ik zo terug kijk naar de wedstrijd van zondag denk ik op welke kwaliteiten? Aanvallend, verdedigend of moet iemand allround zijn? Aanvallend hadden de dames te weinig schotkracht maar ook veel te weinig dreiging. Verdedigend was het een gaten kaas en was er geen goed overleg. De keepster was de eerste helft ook niet opperbest en mocht best lang blijven staan (wisselbeleid). Al met al zijn de Nederlandse dames er nog niet maar zit er wel duidelijk wat in maar de sterkste speelsters moeten toch spelen… of heeft het iets te maken met het buitenland beleid? (speelsters uit het buitenland zijn toch volgens de toppers van het NHV het beste)

• halo

Ik heb dit zondag ook gezien.Tessa Cox deed het in mijn ogen niet slecht,maar kwam de tweede helft niet meer terug.Lamein vraagt Maura Visser te wisselen en dan duurt het even,druk overleg Groener en Portengen voor wie en hoe.Kostbare tijdverloren.In interview met Maura Visser niet gehoord dat ze niet lekker draaide(kan altijd gebeuren) .Zal ook door de zenuwen komen,maar ik vond het allemaal een beetje lauw overkomen.Cirkelspeelster van VOC inderdaad van enorme klasse,maar misschien zijn ze licht geblesseerd of hebben afgezegd om de een of andere reden.(clubbelang).

• jopiedewit

jongens en meiden, dames en heren er lopen toch al jaren lang speelsters in de eredivisie die veel beter zijn dan diverse speelsters die in een zogenaamde topteam spelen in het buitenland 2e liga in duitsland bijvoorbeeld. en ik vond trouwens die time-out van groenen van zeer hoog niveau ook ik zou veel harder gaan lopen alsik zo,n technische time-out zou krijgen.

• fluit

Je moet ook niet op een ochtend-training in Papendal, net na een bekerfinale en 2 Best/Of wedstrijden zeggen, dat een beetje rust welkom is.

• blablabla

Wat dacht je dan van de keepsters ! Marieke stond naar mijn mening niet sterk. Inge pakte het goed op maar kon dat niveau niet

lang volhouden. Ze missen een topper! Nu Debbie gestopt is missen ze een betrouwbare sluitpost. Misschien wordt het ook

eens tijd om andere ook de kans te geven.

• Cirkel222

Maar dan is de vraag blablabla, aan wie denk je dan ?

Er komen wel veel jonge kandidaten aan, maar een echte topper, op dit moment, ik denk dat je met Marieke en Inge 2 sterke kandidaten heb.

• fluit

Mandy Brurkers ???

• blablabla

Er is nog een 3e keepster nodig

Ik denk ook aan Mandy burrekers, Peggy Viergever, jasmina jankovic