Bondscoaches?

• deksels

Waarom zijn onze bondscoaches altijd mannen en vrouwen die in de Nederlandse competitie of bij verenigingen nog nooit wat bereikt hebben? Waarom geen Portengen,

Romeijn, Konitz of dat soort mannen? Die ene keer met Sjors Rotger was toch best aardig? Nu zie je ook weer de ‘oude’ club belangen doorwerken en Henk zijn mening over

speel(st)ers die niet in het buitenland uitkomen kennen we al. Wat heeft Patrick van Olphen als coach laten zien? Kijk eens naar Quintus twee jaar geleden Europees? Een goede aanpak zou ook hier naar meer geld kunnen leiden.. want dat is wat er aan ontbreekt! Als je bij goede clubs, VOC of FIQAS Aalsmeer twee goede buitenlanders kon laten spelen doe je internationaal al mee..

• Harry Heroine

Weet je waarom? Daarom!

• Knikeend

Daarom is geen reden…

• Badmuts

Omdat je een “Vriendje” moet zijn van Ben Spaai, hij bepaald alles en als hij je niet mag dan heb je en krijg je geen kans.

Waarom hebben de dames al 100 jaar dezelfde “assistent”coach?

Zou ook eens tijd worden voor een nieuw gezicht, en deze dame heeft ook haar eigen kennisen kring ahum ahum

Het is altijd hetzelfde kringetje wat daar rond draait, jammer , maar voor onze handbalsport wel fout.

Andere welwillende mensen krijgen geen enkele kans.

Het gaat niet eens om kansen krijgen maar zaken goed structureren opleiden enz enz

We hebben elkaar nodig dan kunnen wij iets opbouwen verder ontwikkelen!

• ollekebollek

Ik zag zaterdag bij de dames Peter Protengen, dus zit wel op de bank als “bondscoach” en iemand in spijkerbroek coachen. Ze waren druk in de weer met wisselen en wisselen en wisselen. Later las ik in de krant dat Pearl van de Wissel vind dat er doorgewisseld moet worden omdat de routiniers niet de volle 60 min kunnen spelen. Ik zag bij de tegen partij niet al te veel wissels en die hielden het vol.

• fluit

Laat ik nu zondag bijna het zelfde gezien hebben

• Baren de Beer

De inzinking na de eerste 20 minuten is dan ook in mijn ogen te wijten aan conditie gebrek. Dat overigens ook voor concentratiegebrek zorgt. Goed gedaan hoor bondscoach! Toch wel heel erg vreemd dat selectiebeleid!

• gifkikker

Vreemd VOC vorig jaar soeverein kampioen, trainer Schulte niet goed genoeg, geen enkele speelster van VOC in aanmerking voor de beste speelster. VOC wint dit jaar echt alles! En ja hoor niemand ( op een wissel na) geselecteerd voor het spelende team. Wedden dat ook dit keer Schulte er niets van kan en weer niet gekozen wordt en… geen enkele VOC speelster wordt gekozen. Een bijzondere prestatie hoor! Beschikken over modale speelsters en trainer en dan toch 2 maal achtereenvolgend kampioen worden, de beker en de supercup!

Blijkbaar is de Nederlandse competitie niet interessant! Neen ook dat kan niet zo zijn want van Hellas en Quintus worden ze wel geselecteerd!

NHV vriendjespolitiek en Haagse Kliek!

• spotter

Inderdaad erg vreemd! Waar het aan ligt ? Wie zal het zeggen. Je hoeft alleen maar te kijken wat er gebeurd en wie wordt geselecteerd en je weet genoeg,!

Schande hier help je het Nederlandse handbal niet mee!

• deksels

Portengen bij de dames!! Maar ziet natuurlijk wekelijks de (vrouwen) competitie?? Maar goed een ervaren coach die wat bereikt heeft daar gaat het om. Heeft hij nu wel

wat te vertellen, of mag hij toekijken??