Voorspelling beslissende wedstrijd Nieuwegein - Loreal

• Manusson

Helemaal met je eens Loreal-SPELER.

Handballen om die laatst beschikbare plaats in de eredivisie, en maling aan scheidsrechters, hal en andere rand verschijnselen.

Jullie publiek zal in ieder geval, ondanks de minderheid meer “aanwezig” zijn dan het thuis publiek.

Maak er een wedstrijd van samen met Nieuwegein.

En wat de Beneliga betreft, kijk maar wie er in de finale stonden. Om meer te kunnen spelen zouden ze bijvoorbeeld ook de bekerwedstrijden

vanaf de laatste 16 van een uit en thuiswedstrijd of BOT kunnen voorzien. wordt er ook al meer gespeeld. En spelen de ploegen die nu Beneliga

hebben gespeeld, waarschijnlijk net zoveel wedstrijden, omdat dat toch de ploegen zijn die vaak ook de laatste vier van de beker halen.

• Nieuwegein FAN

DANK JE WEL Loreal speler(s) en Manusson!!! HULDE!

Vanavond knallen, en de beste zal winnen!

In Venlo was Loreal oppermachtig zonder hulp of tegenwerking van de scheidsen, maar wel mbv het geweldige publiek.

Vanavond moet Nieuwegein het doen, anders zal Loreal de terechte winnaar zijn….

Tot vanavond en ik hoop dat het thuispubliek nu ook zijn best voor de spelers kan doen!!!

• Loreal Fan

Goed Nieuwegein Fan.

Wij drinken vanavond na afloop samen nog een pot bier.

P.S. Zorg wel dat er voldoende en koud bier is. Wij worden de laatste tijd nog wel eens teleurgesteld doordat de voorraad op is of we lauw bier krijgen aangeboden. Ik bedoel dus te warm bier maar een biertje aangeboden door R. Lauw is natuurlijk niets mis mee.

• (Duim)-Zuigertje

En ik maar denken dat je een wedstrijd wint door er minimaal één meer te maken dat de tegenstanders (ondanks de scheids).

Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom ?????????????????

• LOREAL

Lore - Lore - Lore - LOREAL

Hoppa, wegwezen Meneer Louw en kornuiten

• Loreal-SPELER

Alle respect gisteren voor de scheidsrechters!

Wat hebben die mannen een goede wedstrijd gefloten, ondanks alle aantijgingen hier op t forum!

Heb t gisteren ook al gezegd, maar nogmaals! TOP!!!