Nog 1 keer:
Venus Nieuwegein heeft geen eigen sporthal (net als de meeste handbalclubs in Nederland..), de hal is van de gemeente. Al 3 jaar geleden wilde Venus de hal uitbouwen en extra tribunes plaatsen, hetgeen geen goedkeuring kon wegdragen van de gemeente Nieuwegein. Helaas, want dan was bovenstaande discussie overbodig geweest.
Maar dan ook: Stel de je voetbalwedstrijd VVV-Fc Utrecht voor, de beslissende in de competitie. Zouden er dan evenveel Venlonaren als Utrechters op de tribune (mogen) plaatsnemen? Nee toch, dus deze vergelijking gaat hier ook wel een beetje op….
Ik persoonlijk vind het jammer dat het zo gaat als het gaat, maar ja, het is nu eenmaal zo.
Laten we dus maar stoppen met deze discussie, we hebben er toch geen invloed op.
Vwb de scheidsen: als ik de hele discussie lees, komt er morgen eigenlijk geen winnaar; als Nieuwegein wint dan lag het aan de hal en de scheidsen. Als Loreal wint dan was het ondanks de scheidsen en de hal. Ik denk dat we hiermee alle handballers in het veld erg tekort doen.
Hurry Up en MHV riepen dit de afgelopen jaren ook al en werden in Nieuwegein afgedroogd. Dat lag m.i. niet aan de scheidsen noch aan de hal maar aan de spelers in het veld, toch?
Zoveel invloed kan een scheids en/of een hal toch niet hebben?
Ik zie en hoor jullie zaterdagavond wel in de sporthal en hoop op een leuke avond in ALLE opzichten voor iedereen….