Voorspelling beslissende wedstrijd Nieuwegein - Loreal

• Nieuwegein FAN

Ik heb de oplossing voor alle problemen met hal, hars, televisie, enz.:

Nieuwegein blijft in de eredivisie en eindigt volgend jaar en de komende jaren bij de eerste 8, zodat de 1e divisieperiodekampioen niet meer hoeft te zeuren over een te kleine sporthal….

Tenzij HARO niet rechtstreeks degradeert (Nicky is ook al weg…), en er in de nog veel kleinere hal in Rotterdam gespeeld moet worden…. Iedereen tevreden?

• Supporter

Wat heeft heel handballend Nederland toch tegen Nieuwegein? Hoe komt dat toch?

• Dirk9876

En ja hoor de scheidsrechters zijn de vrienden van Nieuwegein zelf v.d. Beek en Egberts… Nou dit is al lang weer doorgestoken kaart… Lekker avondje stappen weer een dag ervoor met de nieuwegein spelers???

• Bil

De dames van Nieuwegein zijn wél leuk

• Drlexxox

NEEEEEEE joh, het staat er echt…v/d Beek & Egberts!!!!!!!! Hoe kan dit in godesnaam mogelijk zijn?!? Vorig jaar Nieuwegein ook al in de beslissingswedstrijd geholpen en nu mogen ze het weer proberen?!!!? Dit is echt niet normaal….Ouwe stapmaatjes zorgen wederom voor lijfsbehoud!!

Ik zie het al helemaal voor me, Reyer belt ze op; Zo Jongens jullie krijgen de wedstrijd van zaterdag (belangrijke wedstrijd voor op je cv) maar jullie weten ook wat er van je verwacht wordt;) Zo ja, dan zorg ik ervoor dat jullie met de NHV centjes het internationale scheidsrechter opleidingscentrum kunnen blijven volgen…Want ja, binnen het scheidsrechterskorps worden gigantisch veel vraagtekens gezet bij het naar voren/stimuleren van deze twee heren! Dus gok dat Reyer het hier mooi op een herenakkoordje heeft gegooit, jullie je kansen weer binnen Europa onze oranjehemden behouden voor degradatie…

En ach…je mag het natuurlijk nooit zeggen of denken…want Reyer is zo helemaal niet! Ik zou zeggen kijk allemaal even het nieuws van ons Nederland…zelfs Balkenende verzwijgt een hele hoop sjit (brand Catshuis) en daar werd ook een heleboel in de doofpot gestopt. Reyer richt zich eigen competitiebureau exact hetzelfde in, wat niet weet wat niet deert toch? Zoals ik al maanden roep, een onafhankelijk bureau zou die toko, die NHV heet, eens grondig moeten doorlichten….

• Loreal

De wedstrijd is morgen live te volgen via omroepvenlo radio.

ook te vinden op de livestream op omroepvenlo.nl!!

• Loreal-supporter

Tjonge jonge…..wat een discussies hierboven. Als je het allemaal een beetje op een rijtje zet kun je maar één conclusie trekken: Met zo'n kleine hal hoor je gewoon niet thuis in de ERE-divisie! Er hoort gewoon genoeg plek te zijn voor de 8e man……….thuis -of uit!

Tenslotte nog één vraag: waar haalt Nieuwegein zijn publiek eigenlijk vandaan voor de wedstrijd van morgen? Kan me de wedstrijd Loreal-Nieuwegein namelijk nog goed voor ogen halen en volgens mij zaten er maar een handje vol “Nieuwegein-supporters” op de tribune. En nee….. dit had niets te maken dat er geen plek meer voor hen was!!!

• Nieuwegein FAN

Nog 1 keer:

Venus Nieuwegein heeft geen eigen sporthal (net als de meeste handbalclubs in Nederland..), de hal is van de gemeente. Al 3 jaar geleden wilde Venus de hal uitbouwen en extra tribunes plaatsen, hetgeen geen goedkeuring kon wegdragen van de gemeente Nieuwegein. Helaas, want dan was bovenstaande discussie overbodig geweest.

Maar dan ook: Stel de je voetbalwedstrijd VVV-Fc Utrecht voor, de beslissende in de competitie. Zouden er dan evenveel Venlonaren als Utrechters op de tribune (mogen) plaatsnemen? Nee toch, dus deze vergelijking gaat hier ook wel een beetje op….

Ik persoonlijk vind het jammer dat het zo gaat als het gaat, maar ja, het is nu eenmaal zo.

Laten we dus maar stoppen met deze discussie, we hebben er toch geen invloed op.

Vwb de scheidsen: als ik de hele discussie lees, komt er morgen eigenlijk geen winnaar; als Nieuwegein wint dan lag het aan de hal en de scheidsen. Als Loreal wint dan was het ondanks de scheidsen en de hal. Ik denk dat we hiermee alle handballers in het veld erg tekort doen.

Hurry Up en MHV riepen dit de afgelopen jaren ook al en werden in Nieuwegein afgedroogd. Dat lag m.i. niet aan de scheidsen noch aan de hal maar aan de spelers in het veld, toch?

Zoveel invloed kan een scheids en/of een hal toch niet hebben?

Ik zie en hoor jullie zaterdagavond wel in de sporthal en hoop op een leuke avond in ALLE opzichten voor iedereen….

• Dirk9876

Een scheids kan zeker wel veel invloed hebben op de wedstrijd.. Dat hebben ze bij Hurry Up al ondervonden ook met ditzelfde koppel in en tegen Nieuwegein.. Dus Loreal moet VOL aan de bak want alles wordt eraan gedaan om ze niet naar de eredivisie te laten gaan….

• Loreal-SPELER

Ondank alles hoop ik dat we er morgen gewoon een leuke pot van maken die voor IEDEREEN leuk is om te zien, horen en te spelen, daar gaat het uiteindelijk om!

Wat maakt het nou uit of er scheidsrechters staan die pro of anti loreal of nieuwegein zijn, elke ploeg zal toch gewoon zijn werk moeten doen!

Laat het publiek morgen van beide zijden hun team gewoon steunen en we zien wel wat eruit komt!

En ik denk nog steeds dat de Nederlandse competitie gewoon niet ingekrompen had moeten worden voor die klote beneliga, waarom moeten 8 team wijken voor 2 teams die graag een extra wedstrijd willen spelen en daardoor nog beter kunnen worden zodat de eredivisie in nederland helemaal een top en een bodem heeft…!

Ga toch weg allemaal en laat ons gewoon lekker handballen!