Voorspelling beslissende wedstrijd Nieuwegein - Loreal

• Nieuwegein FAN

Nogmaals:

ik heb slechts GOEDE intenties, wil niemand kwetsen en houd van handbal.

Wellicht heb ik geen verstand van handbal, maar m.i. zie ik in de eredivisie een redelijk niveau van de scheidsrechters. Wat me wel opvalt is dat het handbalniveau daalt, maar dat kan bijna niet anders als onze meest talentvolle spelers naar het buitenland vertrekken (nu weer Toon Leenders van Bevo…). Maar genoeg over de scheidsen, de mannen moeten nu hun handen laten spreken.

Vwb de capaciteit van de sporthal: die is niet zo groot helaas! Voor de reguliere competitie is dat voldoende, voor de wedstrijd van as. zaterdag absoluut ontoereikend, en dan komt inderdaad de brandweer om de hoek kijken….

Vraag mij niet naar aantallen, daar heb ik geen sjoege van. Ik hoop oprecht dat Loreal met voldoende supporters naar binnen mag. Anderzijds is Nieuwegein nu de thuisspelende ploeg met de eerste rechten uiteraard, en ik weet wel dat ook aan het aantal Nieuwegeiners een limiet is gesteld om ook Loreal supporters binnen te kunnen laten.

Hoe zou het zijn als Loreal deze wedstrijd thuis zou spelen? Ik denk dat je dan de sporthal in Venlo makkelijk zou kunnen uitverkopen met alleen Loreal supporters, toch? En dan zou Nieuwegein moeten afwachten hoeveel kaarten zij konden krijgen…

• Yv

Volgens een wetsvoorstel uit 2007-2008 (google op: Sporthal Galecop Tribune, 1e hit) blijkt dat er 300 staan/zitplaatsen in de sporthal zijn in Nieuwegein, beetje raar dat er dan 250 mensen van Nieuwegein in mogen en maar 50 van Loreal?

“Hoe zou het zijn als Loreal deze wedstrijd thuis zou spelen? Ik denk dat je dan de sporthal in Venlo makkelijk zou kunnen uitverkopen met alleen Loreal supporters, toch? En dan zou Nieuwegein moeten afwachten hoeveel kaarten zij konden krijgen…”

Bij Loreal is het gewoon wie het op tijd komt heeft een plaats, wie te laat komt niet meer, ongeacht of je nou een blauw of oranje shirtje draagt. En zo hoort het ook…. Toch?

• Liefhebber112

Ik kan me nog verschillende wedstrijden bij Loreal van afgelopen jaar herinneren waar supporters van de tegenpartij ook op banken in de zaal mochten zitten…

Lijkt me niet dat je zo kunt handelen, liefhebbers van andere verenigingen buiten laten staan en eerst nieuwegein supporters naar binnen laten…! Laat die dan ook gewoon eerder komen…dan kun je zeggen dat de zaal te vol is om er nog mensen bij te laten…! Dat zou de meest faire oplossing zijn denk ik…!

Ik zeg Loreal kom met 4 bussen op tijd, bel de politie dat je niet binnen mag in een openbaar gebouw en klaar is dat!!!!

Erg jammer dat er zo gedaan wordt bij een sport die eigenlijk niets betekent in Nederland helaas!

• Liefhebber112

Stukje uit het Utrechts Dagblad:

Ook Alex de Korte is daarvan overtuigd. ,,Als we ons koppie erbij houden en er vol voor gaan, zie ik geen probleem. Kwalitatief zijn wij beter, dus we zullen dezelfde strijdlust als Loreal moeten opbrengen. Het seizoen is erg lang en het wordt minder en minder. Maar met deze oppepper van vandaag kunnen we weer een week verder.''

Nou ik denk als ze zo spelen als tegen Loreal thuis zal het niet veel goeds worden!!!! hahaha

En hoop nu zeker dat het zo gaat worden!

• fan

Gewoon een oranje shirtje aandoen en zodra je binnen bent uitdoen.

• Handballiefhebber

Erg onsportief van Nieuwegein!!!!

• hurry up

Dit is al eerder voorgekomen tijdens Nieuwegein - Hurry up. Wij zijn toen wel gewoon met 3 bussen richting Nieuwegein afgereisd. Ik zeg, gewoon allemaal naar Nieuwegein afreizen. al is het maar voor de moral support naar de jongens van loreal toe.

• supporter

Dit gezeik met sporthal was ook al bij Nieuwegein- MHV.

• Jan Willem 15

(:P)(:P)(tu):)-D>:D<>:D<

Beter Haro is door.!!!!!!!!!!!!!

Nu kan Nieuwegein en Loreal en (Louw) het zelf uit zoeken nu is het aan de teams.

Mits er goede scheidsrechters zijn en niet die twee Lekkere wijven :X

Nou veel speel en kijk plezier..

Ik denk dat de zaal vol zit met nieuwegeiners en heel misschien dat Loreal publiek hoog uit 10 man in de zaal kunnen het is net een kippenhok.

Heb gehoord dat Haro er alles aan moest doen om hun hal op orde te krijgen maar Nieuwegein ho maar, zit toch geen bestuurslid in nhv !!!!!!!!!!!!!!!!

Vreemd !!!!!!!!!!!!

• Drlexxox

In het beslissende duel zal het bij Nieuwegein aankomen op de jongens Zwezerijnen en Bob de Jong. Linkerhoek dus ver uitdekken, zodat Bob de Jong zijn eigen beweging moet gaan maken en laat dat nou juist zijn zwakke punt zijn, komt dan altijd naar binnen (kan die tevens Barry de Jong,cirkel, niet bereiken)! van Linstee is niet weg van wat verme tikken en aangezien die nogal traag terug is, ligt de ruimte voor de break aan de linkerzijde…verder heeft Nieuwegein geen blokkers in de verdediging dus Vernooy kan prijsschieten van links/midden en men geeft altijd veel ruimte weg bij de hoeken. Nieuwegein zal provoceren en irriteren zoals in de andere wedstrijden, laat het alvast een wijze les vooraf zijn aan de jongens van Loreal…

Loreal gasten zorg ervoor dat wij ze het laatste duwtje hebben gegeven!!!