Nogmaals:
ik heb slechts GOEDE intenties, wil niemand kwetsen en houd van handbal.
Wellicht heb ik geen verstand van handbal, maar m.i. zie ik in de eredivisie een redelijk niveau van de scheidsrechters. Wat me wel opvalt is dat het handbalniveau daalt, maar dat kan bijna niet anders als onze meest talentvolle spelers naar het buitenland vertrekken (nu weer Toon Leenders van Bevo…). Maar genoeg over de scheidsen, de mannen moeten nu hun handen laten spreken.
Vwb de capaciteit van de sporthal: die is niet zo groot helaas! Voor de reguliere competitie is dat voldoende, voor de wedstrijd van as. zaterdag absoluut ontoereikend, en dan komt inderdaad de brandweer om de hoek kijken….
Vraag mij niet naar aantallen, daar heb ik geen sjoege van. Ik hoop oprecht dat Loreal met voldoende supporters naar binnen mag. Anderzijds is Nieuwegein nu de thuisspelende ploeg met de eerste rechten uiteraard, en ik weet wel dat ook aan het aantal Nieuwegeiners een limiet is gesteld om ook Loreal supporters binnen te kunnen laten.
Hoe zou het zijn als Loreal deze wedstrijd thuis zou spelen? Ik denk dat je dan de sporthal in Venlo makkelijk zou kunnen uitverkopen met alleen Loreal supporters, toch? En dan zou Nieuwegein moeten afwachten hoeveel kaarten zij konden krijgen…