Voorspelling beslissende wedstrijd Nieuwegein - Loreal

• Supporter10

Wie bijft of promoveert er naar de Eredivisie?

Bij normale scheidsrechters en geen bemoeienis van andere invloedrijke (NHV) personen wordt het een ruime overwinning voor Loreal.

Nieuwegein - Loreal 27 - 34

• boom

inderdaad, zonder de invloed van scheidsrechters en NHV mensen denk ik ook dat Loreal hier goed kan winnen. Helaas heeft HARO niet gewonnen gisteren, maar als Loreal in de eredivisie wil komen/blijven, moeten ze zeker van teams als Nieuwegein kunnen winnen.

Ik denk 24 - 30

• #4 - Barry

27-29 voor Loreal. En dan benieuwd hoe ver Nieuwegein volgend jaar komt in de Jupiler league van het handbal: zullen daar nog flink op de naas gaan krijgen.

• Nieuwegein FAN

Inderdaad, ze bestaan, fans van Nieuwegein, en waarom niet? Net als fans van Loreal houden ook wij van handbal.

Komende week de allesbeslissende wedstrijd. Geen poespas, 2x 30 minuten vol er tegen aan.

Een volle sporthal, emoties, hartstocht en een spannende wedstrijd.

Ik verheug me er nu al op. Goed en mooi zal het niet worden, spannend wel.

2 Ploegen die allebei in de eredivisie willen komen en/of blijven. Met spelers (en scheidsen!) die net als jij en ik gewoon een baan hebben en deze sport slechts als hobby doen.

En dat komt ook allemaal tot uiting in deze ellenlange (na)competitie: de mannen zijn moe en verlangen naar vakantie. Ik heb in deze ronde geen goed handbal gezien, geen team dat in deze vorm in de eredivisie thuishoort. Zowel Haro als Nieuwegein kunnen echt veel beter…. Maar ja, dat telt nu niet meer….

Loreal heeft natuurlijk Nieuwegein al vernedert in eigen huis. Een dik verdiende overwinning met hartstochtelijk spel van Loreal voor een enthousiast publiek, en een hele slechte wedstrijd van Nieuwegein. Ondanks alle berichten vond ik de scheidsen uitstekend fluiten, en ik begrijp niet goed waarom dit forum zich zo druk maakte over dit koppel.

Afgelopen zaterdag tegen Haro de heren Bol &van Eck die de overigens sportieve wedstrijd prima leidden en het afkonden met een enkele tijdstraf en 3 penalties. Zo kan het dus ook.

Dus Loreal fans: stop met de opmerkingen over de scheidsen. Als jullie echt de eredivisie inwillen, moet je hier mee leren omgaan. Of lees ik tussen de regels door dat de Loreal fans zich al aan het indekken zijn????

Ik hoop op een prachtige handbalavond in Nieuwegein, en hoop echt dat de fans zich als echte fans zullen gedragen.

Het is tenslotte maar handbal, een hele kleine sport in Nederland, dus relativeer!

En vwb de uitslag: ik ga voor een kleine overwinning voor de thuisploeg….

Een ieder oprecht veel succes en handbalplezier toegewenst!

• andere fan

Ik weet niet hoe je erbij komt dat de fans van Loreal niet in orde zouden zijn, ik heb hier hele andere ervaringen mee!!!!!

Jammer dat je dit zaterdag niet zelf kunt mee maken, ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat er helaas niet veel fans mee mogen komen naar Nieuwegein.

Er zouden maar 50 supporters van Loreal toegelaten worden bij de wedstrijd, hoezo eerlijke strijd??????

Als het op deze manier moet !!!! mogen jullie er wel in blijven heeft Louw toch nog zijn zin en zullen we jullie tijdens het seizoen alle hoeken laten zien.

• nog een fan

Ik ben een fan van HARO en zou deze wedstrijd graag willen bijwonen mag dat dan ook niet ? Als dat zo is , vraag ik mij toch af wat en hoeveel het percentage is dat maximaal wordt toegelaten als uit publiek. Dit is volgens mij de enige ploeg waar dit gebeurd ? ? ?

• Toeschouwer Nieuwegein- HARO fan

Hey Nieuwegein Fan.

Goede scheidsrechters? Jij hebt blijkbaar een andere tweede helft gezien of hebt echt geen verstand van Handbal.

• boom

Nou eh Nieuwegein fan. Ook tijdens de wedstrijd Loreal - nieuwegein was het scheidsrechter koppel niet om aan te zien. Fouten maken mag, maar als je keer op keer fouten maakt bij dezelfde ploeg en bij dezelfde vergrijpen aan de andere kant wel door laat spelen hoor je niet op zulk “niveau” te fluiten. En de 12 tijdstraffen van Loreal tegen volgens mij 3 of 4 van Nieuwegein sloegen ook helemaal nergens op.

• Liefhebber112

Ik zou het erg raar vinden als Nieuwegein maar 50 toeschouwers van de uitploeg toe laat…

Ten eerste: hoe wil je dit controleren?? Supporters hoeven zich niet te legitimeren en er kunnen ook gewoon liefhebbers (zoals ik) naar Nieuwegein komen om gewoon een leuke pot handbal te bekijken.

Ten tweede: Bij mijn weten is een sporthal nog altijd een openbaar gebouw en mag er niemand geweigerd worden tenzij de hal vol zit en er van de brandweer niet meer mensen in mogen.

Ten derde: Als Nieuwegein het echt zo gaat spelen zijn ze wel heel triest (en ook dat kan ik me niet voorstellen) maar dan hoop ik echt dat Loreal de strijd wint en dat een ploeg die supporters weigert lekker degradeert…

Hoop dat dit hier weer een vreemde roddel is die geen waarheid wordt…!

Trouwens…Wie beslist dit bij een vereniging zonder bestuur????

• rolly18@online.nl

Vraag dat maar eens aan Hurry-Up die hebben al 2 keer met dat gedrag kennis gemaakt. Nee zeker niet sportief maarja verder laat ik het erbij en dat zegt al genoeg.