waarnemer

• Ingewijde

Ze schorsen alleen maar onbelangrijke mensen in hun ogen. Van Dongen heeft een status opgebouwd waarvoor iedereen bang is. Hij manipuleert iedereen en neemt eigenhandig beslissingen. Ik hoop dat dit nu voorbij is want Anton van Dongen krijgt eindelijk een eindverantwoordelijke boven zich. Ton van Linder krijgt de verantwoording voor de scheidsrechters en waarnemers en nog meer taken maar Van Dongen kan zijn gedrag gaan verantwoorden aan meneer van Linder. Goede zaak NHV. Zo blijven er misschien nog wat scheidsrechters fluiten volgend seizoen. Want ze lopen niet weg door van Dongen maar rennen weg door van Dongen.

• schnit

Wat “onbelangrijke mensen” ;)

• Sjeits

Pas altijd op voor twee nummers 7!

• trainer

hallo “ingwijde” weet je soms ook wie Ton van Linder deze baan gegeven heeft, was die niet al een keer ontslagen bij het NHV? het is duidelijk dat van Dongen en Ben Spaai de heleboel kunnen regeren. onze scheidsrechters overwegen ook al om te stoppen. ook hun zijn door Martin Booiman toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden. bij opleidingen rommelt het ook Jaap van der Pijll gestopt, niet gestopt, Tonnie Lubbers weg, wie volgt? bestuur kom in actie in het belang van het handbal en onze scheidsrechters.

• Ingewijde

Dag Trainer,

Ik kan wel een boekje opendoen maar het lijkt mij dat het NHV een afweging moet maken hoeveel scheidsrechters er waren voordat Anton van Dongen aantrad als begeleider/aanspreekpunt van de scheidsrechters en na 4 jaren die gestopt zijn dat er afspraken gemaakt zijn, schofferingen geuit zijn, onder valse voorwendselen zaken geregeld zijn en ga zo maar nog even door. Deze man, ik vond hem samen met Peter Brussel een goed koppel, valt niets van te zeggen maar als bestuurder is het een hopeloos geval. Als het niet naar zijn wens is manipuleert hij net zo lang totdat hij zijn zin heeft. Hij gaat over ruggen van opleiders heen. Hij schoffeert scheidsrechters aan de lopende band, hij bepaalt hoe scheidsrechters de wedstrijd in gaan. NHV landelijk wordt wakker totdat jullie dadelijk zelf het veld op moeten om wedstrijden te leiden. Maak eens een enquete onder scheidsrechters die de afgelopen 5 jaren zijn gestopt. Ik weet de uitkomst nu al. Maar OOSTERBEEK wordt nu eens eindelijk wakker.

Denk alleen maar eens wat er vorig seizoen is gebeurt met de aanwijzing van een internationaal koppel op de beslissende best of 3, hij besliste dat het een ander koppel moest worden. En hij kreeg zijn zin.

Ik ben alleen zo bang voor de fluitende leidsmannen als zij er wat van zeggen dat ze niet meer aan bod komen.

• fluit

ik zou zeggen, laat het oude zeer rusten, en geef T. v.d. Linden een kans

• Ingewijde

Ik geef Ton van Linder alle credits. Daar heb je mij niet over gehoord. Ik hoop alleen dat hij de juiste mensen om zich heen schaart en zich niet laat verleiden door de op machtsbeluste Van Dongen.

En het verleden laten rusten kan alleen als je er lering uit getrokken hebt. Maar volgens mij is dat nog niet gebeurt.

• Drlexxox

Hé daar is mijn NHV-liefhebbertje “fluit” weer :), zoals “Ingewijde” al aangeeft speelt er vanalles binnen het NHV en scheidsrechterskorps..en zoals ingewijde keurig verwoord “het verleden kan je laten rusten als je er lering uit getrokken hebt”. Het NHV zou er inderdaad verstandig aan doen om zijn eigen functioneren eens te laten doorlichten maar daar heb ik al meerdere malen voor gepleit…..