Dag Trainer,
Ik kan wel een boekje opendoen maar het lijkt mij dat het NHV een afweging moet maken hoeveel scheidsrechters er waren voordat Anton van Dongen aantrad als begeleider/aanspreekpunt van de scheidsrechters en na 4 jaren die gestopt zijn dat er afspraken gemaakt zijn, schofferingen geuit zijn, onder valse voorwendselen zaken geregeld zijn en ga zo maar nog even door. Deze man, ik vond hem samen met Peter Brussel een goed koppel, valt niets van te zeggen maar als bestuurder is het een hopeloos geval. Als het niet naar zijn wens is manipuleert hij net zo lang totdat hij zijn zin heeft. Hij gaat over ruggen van opleiders heen. Hij schoffeert scheidsrechters aan de lopende band, hij bepaalt hoe scheidsrechters de wedstrijd in gaan. NHV landelijk wordt wakker totdat jullie dadelijk zelf het veld op moeten om wedstrijden te leiden. Maak eens een enquete onder scheidsrechters die de afgelopen 5 jaren zijn gestopt. Ik weet de uitkomst nu al. Maar OOSTERBEEK wordt nu eens eindelijk wakker.
Denk alleen maar eens wat er vorig seizoen is gebeurt met de aanwijzing van een internationaal koppel op de beslissende best of 3, hij besliste dat het een ander koppel moest worden. En hij kreeg zijn zin.
Ik ben alleen zo bang voor de fluitende leidsmannen als zij er wat van zeggen dat ze niet meer aan bod komen.