waarnemer

• voorzitter

Wie heeft zaterdag de ruzie tussen de waarnemer en Konits gehoord? Heeft hij echt gezegt dat hij zou zorgen dat Bevo zondag niet kon winnen.:X

• jopiedewit

wie was die waarnemer dan

• fluit

das niet van belang, op dit nivo zijn er maar 3, alle ook door de wol geverfde IHF waarnemers, broodjes aap verhalen dus

• narfy

Bevo heeft er zondag zelf alles aan gedaan om niet te winnen… daar hadden ze de waarnemer niet voor nodig! :D

• voorzitter

zeker geen broodje aap verhaal. ze hebben nog geprobeerd de boel te sussen maar toen is verder uit de hand gelopen. er werd zaterdag in de kantine door diverse mensen over gesproken. Konits heeft zelfs groepen dat van Donge echt veel te ver is gegaan.

• Harry Poker

Ik zag het ook!! Zondag, toen BEVO 1 punt voorkwam zag ik een NHV-bobo in de zaal een paraplu opsteken, dat was duidelijk een teken! Vanaf dat moment begon Kleman alles er bewust naast te gooien en lieten de keepers van BEVO alles door! Zeer verdacht!!!!!

• jopiedewit

kijk dat die van dongen niet helemaal god is, en denk dat hij met de finale's de baas is dat weet iedereen, maar dat bevo verloren heeft is door de kwaliteiten van aalsmeer ….dus laten gewoon accepteren dat aalsmeer gewoon te sterk is en was

• Tja

Tja, inderdaad door de waarnemer heeft BEVO verloren. Die man was echt heel partijdig aan het waarnemen, ik heb het ook gezien, niet eerlijk!

• opbouwer

er is zeker iets gebeurd afgelopen zaterdag. pjotr heeft zondag zelf zijn verhaal in aalsmeer gedaan. hij was nog steeds woest over de uitlatingen van van dongen. tijdens het gesprek na de wedstrijd zou er over en weer dingen zijn gezegd en toen dit uit de hand liep heeft van dongen geroepen dat hij er voor zou zorgen dat bevo niet kon winnen. ontoelaatbaar deze reactie en verbondsofficial onwaardig. natuurlijk heeft aalsmeer terecht gewonnen, maar pjotr maakte afgelopen zondag wel een heel aangeslagen indruk en is nog nooit zo stil geweest tijdens een wedstrijd. als scheidsrechters worden geschort voor een beetje humor op dit forum hoe gaat het nhv dan om met dit soort gedrag??????

• Harry Poker

Ik zou ook stil zijn als ik 9 punten achtersta in de beslissende wedstrijd….