Allereerst een felicitatie richting Aalsmeer; verdiende titel en een puike prestatie!!
maar ik wil wel even kwijt dat het provocerende gedrag van Aalsmeer niet nodig is en geen respect toont voor de tegenstander……
Ik vind dat toeschouwer gelijk heeft. Aalsmeer uiteindelijk de verdiende kampioen.
Denk alleen dat Aalsmeer zich niet populairder gemaakt heeft. Zeker niet als je de gehele wedstrijd live gevolgd hebt via internet of via Limburg1.
Micha Hoogenwoud (uitblinker) was erg provocerend/onsportief bezig. Zonde van deze goede keeper! Was mijns inziens ook helemaal niet nodig.
Wat een gelul…. Dat heet gewoon beleving en emotie in de sport…. Gek dat verliezers dat altijd anders interpreteren….. Aalsmeer is juist erg sportief, voor de wedstrijd ook allemaal carnavalskrakers gedraaid en Rowwen Heze, om het BEVO ook naar de zin te maken…..Dus kappen nou, uithuilen en volgend seizoen opnieuw beginnen.
Niets mis met een keeper of speler die tijdens de wedstrijd de tegenstander provoceert, hoort er inderdaad bij.
Ik vind het echter inderdaad ook van geen respect getuigen om in de laatste seconden nog een time-out te nemen om zo nog ff lkkr in te wrijven dat je voor staat… Zo iets doe je gewoon niet. Speel gewoon lekker die wedstrijd uit en vier dan gewoon feest, Ook zonde van die minuut time-out trouwens…Je had al een biertje op kunnen hebben in de kantine! Verloren tijd!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?