Provocerend gedrag Aalsmeer

• toeschouwer

Allereerst een felicitatie richting Aalsmeer; verdiende titel en een puike prestatie!!

maar ik wil wel even kwijt dat het provocerende gedrag van Aalsmeer niet nodig is en geen respect toont voor de tegenstander……

• Tjonge

Ik vind dat toeschouwer gelijk heeft. Aalsmeer uiteindelijk de verdiende kampioen.

Denk alleen dat Aalsmeer zich niet populairder gemaakt heeft. Zeker niet als je de gehele wedstrijd live gevolgd hebt via internet of via Limburg1.

Micha Hoogenwoud (uitblinker) was erg provocerend/onsportief bezig. Zonde van deze goede keeper! Was mijns inziens ook helemaal niet nodig.

• Harry Poker

Wat een gelul…. Dat heet gewoon beleving en emotie in de sport…. Gek dat verliezers dat altijd anders interpreteren….. Aalsmeer is juist erg sportief, voor de wedstrijd ook allemaal carnavalskrakers gedraaid en Rowwen Heze, om het BEVO ook naar de zin te maken…..Dus kappen nou, uithuilen en volgend seizoen opnieuw beginnen.

• sjaak2

Als je dan toch zo dik achterstaat en de wedstrijd hebt verloren dan knal die provocerende gek er toch een stuk of 3 middenvoor. Voor wat hoort wat. Vorig jaar in de bekerfinale tegen bevo was hij ook al zo bezig.

• een aandachtig toeschouwer

Is iedereen het provocerende gedrag van bevo (Peeters, Haenen, Leenders) vergeten, zowel tegen de tegenstander als de scheidsrechters…???? Ik vond dat erg opvallend en misschien is het dat provocerende gedrag dat heeft geleid tot het gedrag van de keeper van Aalsmeer…

• Harry Heroine

Aalsmeerdertjes, de sukkels met hun megafoontje whehehehe.

• Harry Poker

“Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Limbolááááánd!!”

• Slechte verliezers?

Tja, inderdaad vergeten die Limbo's het gedrag van hun eigen spelers. Vooral die baard-aap, de kampioen koeien melken en B-100 waren erg irritant.

Maar ja, zoals Harry al opmerkt dat hoor erbij, maakt het alleen maar leuker die emotie.

• Liefhebber112

Niets mis met een keeper of speler die tijdens de wedstrijd de tegenstander provoceert, hoort er inderdaad bij.

Ik vind het echter inderdaad ook van geen respect getuigen om in de laatste seconden nog een time-out te nemen om zo nog ff lkkr in te wrijven dat je voor staat… Zo iets doe je gewoon niet. Speel gewoon lekker die wedstrijd uit en vier dan gewoon feest, Ook zonde van die minuut time-out trouwens…Je had al een biertje op kunnen hebben in de kantine! Verloren tijd!

• Harry Poker

Ik begrijp die time out wel…. Aalsmeer stond in de bekerfinale 11 punten voor en verloor toch nog… Met nog 1 minuut te spelen en 7 voor wil je natuurlijk geen enkel risico lopen en is het tijd voor de laatste tactische aanwijzingen! En met succes!!