Tegenstanders gezocht ivm voorbereiding 2009/2010

• lolitta

Het seizoen is nog maar net afgelopen maar wij, Wings Heren 1, zijn al weer bezig met de voorbereiding voor het seizoen 2009/2010. Daarvoor zoeken wij nog tegenstanders, eind augustus en september. Het liefst regio, hoofdklasse of eerste divisie. maar eredivisie is ook geen probleem. Ook die kunnen we hebben (denken we, B). We komen het liefst jullie kant op ivm de beperkte beschikbaarheid van zalen, maar een wedstrijdje in het Haagse is ook te regelen. Neem even contact op via bennowiendels@sgbo.nl

• Kurt Kelchtermans

Hoi,

Wij HHV Meeuwen uit België zoeken nog een tegenstander voor ons driehoekstornooi op zaterdag 5 of zondag 6 september. indien er interesse is denk eraan het is ongeveer 2 uur rijden. de andere tegenstander is eveneens het nederlandse witte ster 75.

Juiste dag kan ik nu nog niet geven daar wij in dat weekend ook nog een beker wedstrijd hebben.

Groeten,

Kurt Kelchtermans

0032472336460

HHV Meeuwen (België)

• Frand

Hello,

Wij zijn de club apolloon kortrijk. Wij spelen in 1ste nationale Belgie. We zouden willen spelen 0p weekend 15/16 augustus. Kortijk is ongeveer 90km van Antwerpen.

fdestoop@hotmail.com

• Pierre Ochel

Beste Kurt,

Het toernooi waarvoor naar mij een SMS is gestuurd wordt toch bedoeld voor de Heren Senioren? Zo ja dan houd ik mij aanbevolen.

Graag even naar mij mailen of sms'en over het adres van de sporthal waar het toernooi gespeeld wordt en dus natuurlijk over de plaats van handeling.

De 80 Euro waar wordt over bericht vraag ik je een rekening waar het geld op te storten is.

Groetjes Pierre Ochel.

Handbalvereniging HV Dongen te Dongen

E-mail adres: P.Ochel@planet.nl