NK Afdelingsteams oud

• x

Er waren ook nog andere wedstrijden als alleen die wedstrijd!!

• o

Volgens mij een teleurgestelde vader of moeder !!!!

• niks

Je hebt mij niks horen zeggen over de keepster van Brabant.

Die was die wedstrijd inderdaad heel erg goed.

Maar dat was Celine ook.

Je mag toch verwachten van de trainer van de Talents dat hij Brabant beter zou hebben ingeschat.

Hij traint er tenslotte een aantal.

• De beste

De beste speler of speelster. Dat is altijd heel erg moeilijk en arbitrair. Zelf vond ik de linkeropbouw, groot meisje een geweldige speelster. Technisch, niet zelfzuchtig, een speelster die dat team liet draaien. Jammer dat ze in de finale zou weinig speelde. Anders was ze volgens mij de beste geweest. Dus ja zoveel kijkers zoveel meningen

• Barend de Beer

Bedoel je die van opbouwer Midden Nederland? Max (of zo?) Die vond ik ook erg goed. Voor mij minimaal een nominatie! Vooral hoe zij die circelspeelster aanspeelt en druk legt op de verdediging. Trouwens dat meisje op de circel van Midden Nederland had ook genomineerd mogen worden.

• 1

Wat erg allemaal zeg !!!Er waren zoveel goeie speelster aub hou erover op.

• Ernst Jan D

Midden Nederland bij de meisjes vond ik heel verrassend en terecht de kampioen. Zag ze al op het Jack Stammes spelen in een andere formatie en vond het toen ook al heel aardig. Dat meisje met zwart haar op de linkeropbouw vindt ik persoonlijk geweldig! Zij laat dat hele team gewoon lekker draaien, is zelf technisch en kan ook scoren. Daar gaan wij meer van beleven in de toekomst!

• Waarnemer

En wat dan van de spelers, die deden ook mee hoor B)