(Na)Competitie vervalsing Ere-divisie heren

• Superscheids

@ fietspad: goed gesproken!!!!!

• Supporter

Miscchien hebben jullie wel gelijk maar waarom geeft Reyer Lau het nacompetitie schema pas vrij nadat V&L officieel teruggetrokken is. Er had toch gespeeld moeten worden en of er dan 1 of 2 ploegen in de eredivisie mogen blijven staat los van het programma.

HARO had beter moeten weten maar wat het NHV (Reyer Lau) doet klopt beslist niet. Dit kan toch echt niemand tegenspreken.

Ik ben vrij neutraal maar wanneer ik alle berichten op allerlei sites (bijv. handbalstartpunt) lees wordt het toch echt de hoogste tijd dat het bestuur van het NHV eens goed doorgelicht wordt.

• anus

Niemand durft wat te ondernemen tegen (Reyer Lau) want de spelers en supportes weten niet hoe of waar ze hun beklacht / comotie naar toe kunnen sturen.

Als iemand dit weet laat het ons dan even weten.

Bedankt.:)

• pivo

December is dat besloten. Wat raar de competitie was toen tochh al halverwege. Hoe kan je als bestuur zijnde nog serieus genomen worden als je halverwege de competitie nog wijzigingen laat aanbrengen in eventuele kampioens en of degradatie regelingen. Dus vind ik persoonlijk dat HARO wel een punt heeft. En dan hoor ik ook weer dat er was besloten om voor de derde en vierde plaats een tweekamp te houden deze gaat nu ook weer niet door. De competite van heren en dames zijn niet hetzelfde ? Wat is dat allemaal voor gedoe daar bij het NHV. Nu weer bezig om alle competitie om te gooien en samen te voegen. Er is een promotie toernooi gespeeld door de regio ploegen maar niemand weet of er een plaats vrij komt. Wie is er nou de baas bij het NHV. Wanneer gaat er een lampje branden bij de beleidsbepalers en wanneer gaan zij eens overleg plegen met de verenigingen om te kijken wat de beste manier is om leiding te geven aan een organisatie. ! .

December een besluit nemen dat is midden in de competitie , volgens mij moet volgens de regels van het NHV alles besloten zijn voor aanvang van de eerste wedstrijd in de desbetreffende competitie , mag je dan nog wel aanpassen ?

• arie1920

Ik vind dat het allemaal doorgestoken kaart is, daar wat er ook gebeurd Nieuwegein erin willen houden.

In het bestuur van NHV zit familie lid (voorzitter) die bij nieuwegein speelt, dus vandaar deze tweede nacompetitie.

Dus hopen dat Loreal en Haro eerste en tweede plaats halen, maar ik denk dat Nieuwegein weer met verrassing komt om andere spelers erbij te halen dit laat het NHV naatuurlijk ook weer toe.

MENSEN WORD EENS WAKKER EN LICHT HET BESTUUR EENS DOOR, ZODAT DIE SCHIJNHEILIGEN AF KUNNEN TREDEN.

Bedankt NHV

• Stopje

Gelukkig zit er ook geen oud voorzitter van Snelwiek (groot onderdeel van HARO) in het verbondsbestuur.

En nou weet ik het niet helemaal zeker maar volgens mij is deze persoon ook een onderdeel geweest in het opzetten van de HARO.

Dat er vriendjespolitiek in het handballen is dat weten we nou wel, daarvoor is het een amateursport met allemaal vrijwilligers en dit zie je dan ook op alle niveaus van de sport. Deal with it I guess but stop whining.

• arie1920

Nou dat we een goede pot van Loreal - Haro, maar uiteindelijk wist Nick Eimers het weer te klaren.

Hij heeft zeer goed gespeeld en Haro naar de overwinning gesleept, Loreal was net een tikkeltje te klein.

Nu maar hopen dat Haro Team as zaterdag net een tandje bij zet tegen Nieuwegein en deze wedstrijd ook wint.

Dan Loreal tegen Nieuwegein, als Loreal ook tandje bij zet hebben zij ook kans om van Nieuwegein te winnen.

Ik vind het wel heel raar dat Nieuwegein de laatste twee wedstrijden THUIS mag spelen (ook hier zit weer een luchtje aan!!!!!!) normaal mag dit ook niet.

Nou we zien het verder allemaal wel.